Combat Events 15 / 16 /17 mei vliegbasis Twente

Volgens mij was dit draadje best wel constructief en zou genoeg aanknopingspunten en handvaten bieden voor de organisatie om te handelen en communiceren. Niets doen met klantfeedback is een goede manier om een organisatie te laten falen en zie hier. Het was zo simpel:

Zet de regels duidelijk neer wat betreft loadouts en speeldagen.

Simpel en effectief was geweest:
het is een weekend met meerdere skirms met regels zoals jullie die gewend zijn. Er zullen 2 dagvullende skirms zijn, en 2 nacht skirms waarvan er 1 doorgaat tot de zon op komt. Het aantal sniper en dmr tickets is gekoppeld aan t aantal assaults net zo als LMGs. Comms echter wel verplicht.

S avonds organiseren we een gezamenlijke maaltijd waar op een aangewezen plek gebbqed (?) kan worden en er worden bbq kits gereserveerd kunnen worden.

Er zal het hele evenement een safe zone zijn, waar ook de camping is en waar een bar te vinden is. Eigen eten en drinken is toegestaan, maar wij als organisatie kunnen de inkomsten goed gebruiken, dus laat je verwennen en ga dus niet te slepen met koelboxen (tegen redelijk tarief).

Annuleren is mogelijk tot 7 dagen voor het evenement.

Et voila, kritiek weggenomen en klaar. In minder dan 10 minuten verzonnen...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tjeerd L en Oddball
Volgens mij was dit draadje best wel constructief en zou genoeg aanknopingspunten en handvaten bieden voor de organisatie om te handelen en communiceren. Niets doen met klantfeedback is een goede manier om een organisatie te laten falen en zie hier. Het was zo simpel:

Zet de regels duidelijk neer wat betreft loadouts en speeldagen.

Simpel en effectief was geweest:
het is een weekend met meerdere skirms met regels zoals jullie die gewend zijn. Er zullen 2 dagvullende skirms zijn, en 2 nacht skirms waarvan er 1 doorgaat tot de zon op komt. Het aantal sniper en dmr tickets is gekoppeld aan t aantal assaults net zo als LMGs. Comms echter wel verplicht.

S avonds organiseren we een gezamenlijke maaltijd waar op een aangewezen plek gebbqed (?) en er worden bbq kits beschikbaar gesteld.

Er zal het hele evenement een safe zone zijn, waar ook de camping is en waar een bar te vinden is. Eigen eten en drinken is toegestaan, maar wij als organisatie kunnen de inkomsten goed gebruiken, dus laat je verwennen en je hoeft dus niet te slepen met koelboxen, maar je door ons verwennen (tegen redelijk tarief).

Annuleren is mogelijk tot 7 dagen voor het evenement.

Et voila, kritiek weggenomen en klaar. In minder dan 10 minuten verzonnen...

Hier zou je wat mee moeten doen ;-)

Maar even zonder gekkigheid: Ik ben een tijdje een soort doorgeefluik geweest tussen de orga en dit forum.
Ze weten dus wat hier besproken is hoor.
Ik wil daarmee dan ook verder niets zeggen over "ze hadden het kunnen weten" of "waarom zijn ze blind voor de feedback".

Op persoonlijke titel zeg ik wel: het had absoluut beter gekund.
 
Jammer dat dit evenement niet door kan gaan. Ik had een ticket en had mij wel gered met of zonder elektriciteit, eten wel of niet mee. Ik hoop dat dit mensen met airsoft dromen niet afschrikt hun nek uit te steken. Laten we eerlijk zijn we moeten het in Nederland wel hebben van dit type mensen. Ik neem aan dat men er van heeft geleerd. Volgend jaar een volle week skirm op Schiphol:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf en Thomaskrop
Erg jammer, had me verheugd op m'n eerste grote, meerdaagse events.
Ben het wel eens met dat er het een en ander niet geheel duidelijk was. Zelf had ik nog geen ticket gekocht, mede omdat ik dit nog erg ver van te voren vond maar ook wegens de onduidelijkheid. Al denk ik dat er meer mensen zijn geweest zoals ik, dus het event 3 maanden van te voren annuleren wegens tegenvallende kaartverkoop lijkt me misschien wat voorbarig. (uiteraard weet ik de onderliggende afspraken met de locatie niet en met een eventuele annuleringsregeling met het terrein.)

In ieder geval erg jammer en hoop dat er nog vergelijkbare initiative komen! En met een beetje leeswerk op dit forum, denk ik dat je al een hoop struikelpunten te pakken kunt hebben.