Airsoft inc. geen erkende airsoft locatie meer

Goedemorgen airsofters!
Ik hoop dat jullie een paar mooie potjes / skirms / iapsjes of whatever floats your boat op de agenda voor het weekend hebben staan.
In mijn geval voor de eerste keer SpeedQB'en! Maargoed, dat is niet iedereen zn ding.

Ik wil even een belangrijk puzzelstukje met jullie delen.
Zaken beginnen al vanuit een aanname zijn eigen leven te leiden.

Ik wil aangeven dan wel bevestigen dat de ledenraad een goed samenwerkend geheel is.
Een geheel welke informatie deelt, opvraagt, actie onderneemt en de belangen van onze leden behartigd!
Dit moge toch verdikkie een vanzelfsprekendheid zijn!
Er is bij het lezen van mijn eerdere berichten een mogelijkheid ontstaan dat je dit anders kan interpreteren.
Een interpretatie die stelt dat de ledenraad helemaal geen info deelt en als een stel niet samenwerkend eenpitters "maar wat doet".

Ik wil aangeven dat dit niet het geval is.
Dat de NABV de ledenraad op gepaste wijze heeft ingelicht en dat dit reden is geweest voor mij en andere ledenraadsleden om op onderzoek uit te gaan. Ik gaf bijvoorbeeld aan dat een collega de telefoon heeft gepakt en de ondernemer heeft gesproken.

Ik wens jullie allemaal een bijzonder mooi weekend!
Maurice
 
Hallo helden,

Peter van der Plas heeft zich uitgelaten over de zaak.
Peter wie? Peter, mede-eigenaar van Airsoft Inc.
Hij schijnt een ander licht op de zaak en doet zijn verhaal.
Meneer heeft echter aangegeven het wenselijk te achter niet het verhaal te delen.
Bij interesse kun je op facebook zoeken naar de groep "NABV Belangen voor en door leden".
Maar zoals u weet, deze groep is niet van de NABV dan wel door NABV leden beheerd.
Echter is dit niet het onderwerp van gesprek.
Peter wijd vrij uitgebreid uit over de zaak. U kunt de reactie terugvinden in een gesprek wat gestart is door heer Bastiaan Dirk met een screenshot van dit prachtige forum. Het zal voor u dus waarschijnlijk niet moeilijk zijn het stuk terug te vinden.

Ik ben benieuwd naar de reacties.
Maurice V(ermeul)

De link kan men gewoon hier vinden.
(ps wordt beheerd door NABV leden en ex-NABV leden maar allen met passie voor de sport ;))
 
Hallo helden,

Peter van der Plas heeft zich uitgelaten over de zaak.
Peter wie? Peter, mede-eigenaar van Airsoft Inc.
Hij schijnt een ander licht op de zaak en doet zijn verhaal.
Meneer heeft echter aangegeven het wenselijk te achter niet het verhaal te delen.
Bij interesse kun je op facebook zoeken naar de groep "NABV Belangen voor en door leden".
Maar zoals u weet, deze groep is niet van de NABV dan wel door NABV leden beheerd.
Echter is dit niet het onderwerp van gesprek.

Peter wijd vrij uitgebreid uit over de zaak. U kunt de reactie terugvinden in een gesprek wat gestart is door heer Bastiaan Dirk met een screenshot van dit prachtige forum. Het zal voor u dus waarschijnlijk niet moeilijk zijn het stuk terug te vinden.

Ik ben benieuwd naar de reacties.
Maurice V(ermeul)

Ik kan me er niet aan onttrekken dat ik het toch een beetje vreemd vind hoe je communiceert. Eerst heb je inside informatie als ledenraadslid die je op persoonlijke titel deelt. Daarna respecteer je niet dat informatie, die wordt gedeeld in een besloten groep, niet openbaar wordt gemaakt. Deze informatie had je zelf als, naar eigen zeggen, ledenraadslid gewoon kunnen (of misschien wel moeten) ophalen bij de desbetreffende ondernemer.

En dan ook nog op een kleinerend toontje het bericht hier delen. Misschien moet je je iets meer concentreren op het behartigen van airsoft belangen namens de mensen die op je gestemd hebben i.p.v. stennis maken. Heb je afgelopen zaterdag je handje op gestoken om het op te nemen voor de mensen die airsoft echt mogelijk maken in Nederland of heb je je pasje lekker lopen oppoetsen waar je 70 euro voor hebt betaald die eigenlijk door justitie moet worden verstrekt? Ga je schamen man, wat een wantvertoning
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Hallo helden,

Peter van der Plas heeft zich uitgelaten over de zaak.
Peter wie? Peter, mede-eigenaar van Airsoft Inc.
Hij schijnt een ander licht op de zaak en doet zijn verhaal.
Meneer heeft echter aangegeven het wenselijk te achter niet het verhaal te delen.
Bij interesse kun je op facebook zoeken naar de groep "NABV Belangen voor en door leden".
Maar zoals u weet, deze groep is niet van de NABV dan wel door NABV leden beheerd.
Echter is dit niet het onderwerp van gesprek.
Peter wijd vrij uitgebreid uit over de zaak. U kunt de reactie terugvinden in een gesprek wat gestart is door heer Bastiaan Dirk met een screenshot van dit prachtige forum. Het zal voor u dus waarschijnlijk niet moeilijk zijn het stuk terug te vinden.

Ik ben benieuwd naar de reacties.
Maurice V(ermeul)

Beetje een vreemde reactie, maar fijn dat airsoft inc het wel graag uit legt. Dat is iets wat we van de nabv blijkbaar niet kunnen verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ik begin dit bericht eigenlijk een beetje met de handen in het haar.
Vorig jaar bij de ledenraad gekomen met een positieve instelling.
Met ideeën om vooral op het communicatievlak van toegevoegde waarde te kunnen zijn in uitingen / (pro)actief delen van info etc.
Echter slaat dit blijkbaar totaal de plank mis.

Wat ik wel graag aan wil geven is dat het mij mateloos irriteert dat ik mij inzet, ergens veel tijd in stop en bijna zwart word gemaakt op social media door vaak dezelfde persoon welke ook hier op het forum de spreekwoordelijke strijd met mij opzoekt.
Relativerend heb ik mij hierin veel te veel mee laten slepen in emotie maar man, dat is irritant zeg.

De toon in mijn voorgaande berichten is bij nader inzien niet chique. Ik zal het bericht verwijderen en neem mijn woorden terug.
 
Daar is vooralsnog ook nog veel te behalen, dus dat lijkt me een prima ambitie. Misschien is het handig om te zorgen dat de gehele informatiestroom via de nabv (site, mail whatever) gaat en niet via sub vormen. Dan kan iedereen op de hoogte zijn. Nu lopen de meeste vaak 99% van de informatie mis, of wordt er uberhaupt niets gedeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix
@MauriceV92

Hou het in het vervolg dan gewoon op fb in het daar bestemde topic. Goed dat je je woorden hier terug neemt maar het voegt niks toe aan de discussie hier.

Graag ontopic blijven. Nu echt laatste waarschuwing.
 
Beetje een vreemde reactie, maar fijn dat airsoft inc het wel graag uit legt. Dat is iets wat we van de nabv blijkbaar niet kunnen verwachten.
het aparte is wel dat de reactie van Peter en Bouke (beiden airsoft inc) niet gelijk zijn. Maar beiden leggen ze het duidelijk uit.Eind van de maand zie ik de heren (of 1) van airsoft inc waarschijnlijk bij mijn meeting in Den Haag. Zal hun dan ook ff vragen wat het juiste antwoord nu is en vragen of in inzage kan/mag hebben in hun dossier.
 
De link kan men gewoon hier vinden.
(ps wordt beheerd door NABV leden en ex-NABV leden maar allen met passie voor de sport ;))
Na mijn weten is de beheerder van die twee groepen, geroyeerd. In het prille begin van de vereniging.
Persoonlijk vind ik het jammer dat een klein groepje mensen overal zo'n negatieve oordeel over hebben. Niets of niemand is goed en dat allemaal over de rug van de airsoft ,lekker populair doen.
Als of het iets toe voegt.

Mvg M14shooter
 
Na mijn weten is de beheerder van die twee groepen, geroyeerd. In het prille begin van de vereniging.
Persoonlijk vind ik het jammer dat een klein groepje mensen overal zo'n negatieve oordeel over hebben. Niets of niemand is goed en dat allemaal over de rug van de airsoft ,lekker populair doen.
Als of het iets toe voegt.

Mvg M14shooter
is offtopic
Maar voor zover ik weet niet geroyeerd, maar zelf gestopt.