ff voorstellen

DeaDly_Bullet

New Member
22 sep 2020
3
1
Trophies
2
Mijn naam is Ricardo, een zestiger, heb net mijn 2e skirm meegemaakt (Almere), nam mijn zoon mee als introducee, hij vond het zo leuk, ...ik heb jaren terug mijn militaire dienst gehad: en je 1e kameraad je geweer (toen een belgische Fal) was meer een last (overal meesjouwen, waarvoor?) ..altijd met bewondering gekeken naar de airsoftgun in Beverwijk zwarte markt gekeken (wie koopt/gebruikt ze?)..toen met mijn zonen schietoefeningen gedaan in Amsterdam met echt pistolen en revolvers....een paar keren gedaan, wel dure hobby...via internet begon ik me te verdiepen in wapens...per ongeluk een site for replica's van Usa...van het een kwam het ander Nabv...vog aangevraagd...pas aangevraagd...replica's gekocht in Shogun Wormerveer...1e basistraining gevolgd in Geldermalsen ...toen een paar keer open trainingen gevolgd...en hier ben ik een paar replica's rijker...maar probleem blijft: hoe bedien ik de imax b6ac, iedereen zegt dat het simpel is , ik krijg alleen hete batterijen...en al de vier knoppen geven steeds dezelfde functies aan...dus ff doorbijten..op naar de volgende Skirm...zal wel in Aalsmeer worden...Deadly_Bullet salute you
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter