Deo

New Member
13 aug 2019
2
4
Trophies
2
Hey all

Ik ben nieuw in de airsoft en was de kosten een beetje aan het berekenen.
Nu heb ik een Excel gemaakt voor alleen de BBs en dacht me misschien hebben jullie hier ook wel iets aan dus laat ik hem maar delen. (Onedrive)

BB File

Als er iets niet klopt kan je het makkelijk aanpassen of nieuwe gegevens er bij zetten leef je uit.
Ik weet niet of ik hier nog ooit mee verder ga maar misschien helpt het andere.

Mvg
Edwin
 
Hey Edwin,

Daar heb je flink wat werk aan gehad.:)

Meestal koop je BB's op basis van kwaliteit, afwijkingmarges en soms zelf op kleur of samenstelling (op sommige velden in België zijn witte BB's bijvoorbeeld verboden) en in de laatste plaats op prijs; je hebt natuurlijk helemaal niets aan hele goedkope BB's waarop je replica regelmatig vastloopt.
De enige echte manier om BB's te kunnen beoordelen met jouw eigen arsenaal is door ze stuk voor stuk te proberen en door te vergelijken met ervaringen van anderen.

Maar bedankt voor het overzicht: het wordt altijd op prijs gesteld als mensen tijd steken in overzichten als dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Deo en Pietjepuk123
Dit is inderdaad veel werk geweest, chapeau!

Toevallig mis ik alleen de tracers die ik gebruik van ASG Open Blasters van 0,28.

Deze heb ik bij Unit13shop gevonden voor 18,50 per 3300 en daarmee erg betaalbare tracers en erg goed bevallen.
Komen op op 0.0056 per BB.