evike.com

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
hallo allemaal ik had een vraagje heeft er iemand ervaring met het bestellen op evike.com? het komt uit Amerika en dacht moet je dan nog invoer betalen bij de douanen of hoeft dat niet? ik wil daar 6 mid caps bestellen voor mijn mp40. ik hoop dat iemand mij kan helpen?

groet

Hessel:cool::)
 
Ik zou eerst even kijken of je ze echt niet in europa kunt vinden. Www.airsoftsearch.eu kan je daar vast bij helpen.
Want inderdaad. Je betaald 21% btw over je aankoopbedrag+verzendkosten en een postnl handling fee van 13 euro.
 
En volgens mij kan je bij evike niet met PayPal bestellen dus dat is ook wel een dingetje. Kan iemand met recente ervaring dat bevestigen?
 
heb ook iets besteld via evike, je moet ook nog de duane betalen omdat ze je pakketje openmaken.
Was iig de laatste keer dat ik uit america bestelde want je kan geluk hebben, maar tot nu toe moest ik elke keer meer betalen achteraf dan via Europa.
 
heb ook iets besteld via evike, je moet ook nog de duane betalen omdat ze je pakketje openmaken.
Was iig de laatste keer dat ik uit america bestelde want je kan geluk hebben, maar tot nu toe moest ik elke keer meer betalen achteraf dan via Europa.
dan haal ik ze hier bedankt:D
 
En volgens mij kan je bij evike niet met PayPal bestellen dus dat is ook wel een dingetje. Kan iemand met recente ervaring dat bevestigen?

Laatst nog gewoon met Paypal betaald. ;)

Evike is over het algemeen alleen interessant voor items die alleen in de USA geleverd worden of in de EU heel moeilijk te krijgen zijn.

Laatst twee keer geluk gehad een geen douane kosten hoeven betalen. Maar zolang je er wel rekening mee houdt als je iets besteld kan het alleen nog maar meevallen. ;)

Daarnaast hebben we in het Webshop gedeelte al een topic over Evike waar meerdere forumleden hun ervaringen met Evike al gedeelt hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Replica, replica, replica guys! In onze sport spreken wij over replica's en niet over w@p3ns!