Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Kan je deze ook net zo programmeren als de ares triggerboards en zijn ze inwisselbaar?
 
En dan zie je opeens een ICS M4 met split GB staan waar een Gate V2 Titan complete set in zit voor 175, kon het niet laten om deze over te nemen, al was het alleen maar voor de titan. Ga de titan dan ook in me hoofd replica stoppen :p, replica zelf gaat ook worden gebruikt door een maat van me dus een goede investering. Wel echt geweldig dat ik een paar dagen ervoor deze exacte ICS ook heb besteld voor 175 nieuw XD.

vA3hY7Pl.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Jan
Zaterdag heb ik mijn nieuwe patch ontvangen van @Suriana

https://postimg.cc/image/pbeut56lz/

Deze zijn door hem ontworpen/gemaakt om het goede doel KiKa te steunen. Naast dat je een erg toffe patch krijgt, steun je met jou aankoop het goede doel. Alle opbrengsten gaan naar KiKa. Ik draag hem met trots!

Om jou eigen Suriana patch te bemachtigen, moet je @Suriana even een PM sturen ;)
 
Vandaag mijn SA-H03 binnen gekregen.
Helaas zit bij de replica geen batterijen of bb's, maar zie ook nu op Gunfire dat dat vermeld staat. Nog even wachten dus totdat deze binnen gaan komen.

Nu nog zien uit te vinden hoe ik dat Easy convert kan uitvoeren, want in de huidige stand mag ik niet spelen. Volgens de bijgevoegde testen schiet hij 430fps met 0.20 bb :(
 

Bijlagen

  • IMG-20180731-WA0010.jpeg
    IMG-20180731-WA0010.jpeg
    1.021,2 KB · Weergaven: 364
Hey mensen,

Ik heb deze brief op de deur mat gekregen! Vanaf vandaag ben ik een officiële airsofter hier in Nederland (Achterhoek! heujj). Ik heb snel de replica's die ik op het oog heb besteld. Misschien niet een alte grote aanschaf maar toch wel een van de belangrijkste dingen naar mijn mening. Pas op airsoft velden here I come :cool:. (ook een scope die ik al veel eerder in het verleden heb besteld. Mooi bak beestje van 3-9x32. Niet echt nuttig voor op een airsoft veld, maar gaat er zeker tof uit zien op een replica in de toekomst!

jwOZ7eT.png
 
Laatst bewerkt:
Ik wou deze replica al een tijdje en heb hem toch besloten om hem te kopen.

G&G M14 EBR HBA-L
YTepSH6

YTepSH6
 
Laatst bewerkt:
Nadat ik laatst eindelijke de NABV pas binnen heb gekregen ben ik gelijk gaan bestellen. Een super snelle levering vanuit Taiwangun heeft mij het volgende op gebracht :

De Arcturus Centaur B. Met de scope die ik al had liggen er op gezet, na er even mee te hebben geschoten ben ik erg blij dat ik hem ook daadwerkelijk heb aangeschaft! Het enigste nadeel is dat ik hem toch voor de zekerheid even moet gaan downgraden om hem tussen die 340-360 FPS te houden. Mits ik hem aanwil passen naar een DMR. (wat nu geen probleem zou zijn aangezien ik een side arm heb die, de afstand zou kunnen bridgen binnen de 15meter die de meeste velden hanteren.) Maargoed dat zijn upgrades voor de toekomst.

6SLy34M.jpg


De HG-199 Full auto Baretta M6 Co2 pistool : Ook iets waar nadat ik de overgebleven Co2 cannisters (die ik vergeten was te bestellen) te hebben geplunderd van @Denzel053 . Ook erg blij mee, het is zeker een van de dingen waarmee ik lekker even in de hand in de achtertuin op doelwitten kan gaan schieten om een beter gevoel te krijgen voor het model van het apparaat. Het voordeel hier van vond ik dat hij met een hard case verzonden werd. Dus makkelijk voor de opslag en zodat ik er geen zorgen over hoef te maken bij het vervoeren hier van.

u2rTzJG.jpg


Verder heb ik nog een 4 stel D-day midcaps er bij gekocht, met de variatie van 30 tot 135 BB pellets. Het kwam van de zelfde fabricant af die de Centaur B heeft gemaakt dus ik wist direct dat deze zowizo goed in de replica zouden passen. Plus het switchen van het magazijn capaciteit vind ik toch wel een leuk hebbe dingentje als ik eens wil gaan oefenen om minutie te besparen. (Het scheelt dat er al een Midcap en een high cap bij het replica bij kwam.) Verder nog een stel 11.1v Lipo's besteld. Aangezien de replica niet met een batterij kwam. Een mesh masker, een bult BB's en een kill rag.

M8l2mBb.jpg


Er kwam ook nog een stel eye pro's binnen die ik niet op de foto heb hier, maar het zijn de full seal Smith Optics Elite Boogie's in de Ignitor versie. Een mooie low profile set van Eye pro's.
 
En dan zie je opeens een ICS M4 met split GB staan waar een Gate V2 Titan complete set in zit voor 175, kon het niet laten om deze over te nemen, al was het alleen maar voor de titan. Ga de titan dan ook in me hoofd replica stoppen :p, replica zelf gaat ook worden gebruikt door een maat van me dus een goede investering. Wel echt geweldig dat ik een paar dagen ervoor deze exacte ICS ook heb besteld voor 175 nieuw XD.

vA3hY7Pl.jpg

Haha nice, ik heb dus iets te lang getwijfeld om m voor de Titan te halen :p
 
Gisteren een pakketje van Taiwangun binnengekregen, alles met een week in huis. De SA Mk18 had ik al, daarvan is alleen de silencer en de grip nieuw. Op advies van @Rebelattack toch voor een KJW side arm gegaan ;) Erg blij met deze KP-05! (1911 hi-capa)

upload_2018-8-3_10-43-38.png


upload_2018-8-3_10-43-47.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter en Daburg
@Leon denk dat andere beter advies hadden gegeven maar ondanks dat nice gbb.

Not too worried, er komt nog een Mosfet in en verder zien we het dan ook wel weer! ;)

Mosfet is voor de trigger contacts of hier de micro switch, je plastic tanden kan je dan alsnog heel snel strippen.

Mijn Gewehr 43 is er!!!!

bxusomG.jpg

Heel jaloers
 
  • Leuk
Waarderingen: Oddball