Spuiten van een replica, wat moet ik allemaal doen?

jelle roos

Member
13 aug 2018
18
7
Trophies
2
Goede middag,

Ik wil al een tijdje een Glock halen en die omspuiten naar de SNES glock. We kennen hem allemaal wel.

http%3A%2F%2Fmashable.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F04%2Fningun.jpg



Wat moet ik allemaal doen voordat ik aan het spuiten kan beginnen? Ik denk een spuit bus pakken en los gaan niet zo goed werkt.

Heb zelf al eens gitaren omgespoten maar dat is een ander pakkie aan.
 
Zelf praat ik niet uit ervaring, maar ik neem aan gewoon je replica uit elkaar halen en alle delen apart van elkaar spuiten, laten drogen en vervolgens de replica weer in elkaar zetten. Wanneer je zou gaan spuiten met de replica in elkaar loop je een risico dat bewegende delen na het drogen niet meer willen bewegen.
 
Zelf praat ik niet uit ervaring, maar ik neem aan gewoon je replica uit elkaar halen en alle delen apart van elkaar spuiten, laten drogen en vervolgens de replica weer in elkaar zetten. Wanneer je zou gaan spuiten met de replica in elkaar loop je een risico dat bewegende delen na het drogen niet meer willen bewegen.


Dat zou ik dus ook denken maar ik ga er dan vanuit dat na 1 skirm de verf er praktisch al af is. Of is er een bepaalde verf soort voor replicas?
 
Ik gebruik zelf wel eens verfbussen van Fosco, gaat bij mij al ruim een jaar mee en heeft al aardig wat keertjes het veld gezien. Gaat hier dan niet om replica's die ik heb gespoten maar om onderdelen, zoals grips etc.
 
Ik gebruik zelf wel eens verfbussen van Fosco, gaat bij mij al ruim een jaar mee en heeft al aardig wat keertjes het veld gezien. Gaat hier dan niet om replica's die ik heb gespoten maar om onderdelen, zoals grips etc.


Hmm, zal Fosco in gedachte houden. Eerst maar eens een glock vinden die ik wil omspuiten.
 
Denk niet dat het heel lang mooi blijft met de standaard fosco busjes...

Als je er lang plezier van wilt hebben zou ik eens kijken naar Ceracote.

Bij Com-Bat kunnen ze dat voor je doen mocht je interesse hebben...
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie