Novritsch SSP1 - Pistol

In de SSP1 owner groep waar nov zelf ook in zit zijn er al een aantal mensen die hem binnen hebben gekregen
 
Ik ben erg benieuwd hoe die schiet! ik vind hem er gaaf uit zien! ik heb momenteel een umarex walther ppq maar deze schiet niet altijd even recht waar ik me de laatste tijd aan erger. zelf met cqb mis ik schoten die makkelijk raak hadden kunnen zijn. Toen ik dit voorbij zag komen bij novritsch en wat filmpjes te hebben gekeken heb ik hem toch maar besteld. Ik ga er toch van uit dat novritsch in ieder geval een beetje vatsoenlijk product neer zet en zo als ik zijn filmpjes zie waar hij hem nog met camo heeft om te testen lijk dit mij toch wel een aardig goed dingetje, na dat ik de prijs zag was ik meteen om om het maar gewoon te proberen. helaas zijn er zo veel bestellingen dat het verzenden aardig lang duurt. volgens de mail zou hij binnen nu en ergens volgende week verzonden worden. Ik ben heel erg benieuwd!
 
Ik ben erg benieuwd hoe die schiet! ik vind hem er gaaf uit zien! ik heb momenteel een umarex walther ppq maar deze schiet niet altijd even recht waar ik me de laatste tijd aan erger. zelf met cqb mis ik schoten die makkelijk raak hadden kunnen zijn. Toen ik dit voorbij zag komen bij novritsch en wat filmpjes te hebben gekeken heb ik hem toch maar besteld. Ik ga er toch van uit dat novritsch in ieder geval een beetje vatsoenlijk product neer zet en zo als ik zijn filmpjes zie waar hij hem nog met camo heeft om te testen lijk dit mij toch wel een aardig goed dingetje, na dat ik de prijs zag was ik meteen om om het maar gewoon te proberen. helaas zijn er zo veel bestellingen dat het verzenden aardig lang duurt. volgens de mail zou hij binnen nu en ergens volgende week verzonden worden. Ik ben heel erg benieuwd!

Volgens mij zit je in de pre order van batch 2 en zal hij pas in oktober geleverd worden. Tenzij je eerder hebt besteld en nog binnen batch 1 valt uiteraard... Althans zo lees ik het op de site ;)
 
Ik zit in batch #1 dus ik wacht ongeduldig af wanneer ik de verzendbevestiging krijg :D


helaas zijn er zo veel bestellingen dat het verzenden aardig lang duurt. volgens de mail zou hij binnen nu en ergens volgende week verzonden worden. Ik ben heel erg benieuwd!
Ik ga 7 september op vakantie dus hoop dat ik hem voor die tijd nog net ff vast kan houden.

Hij stuurde alle batch #1 bestellers een mail dat het verzenden wat langer duurde dan verwacht en ik/we daarom een 2e order mochten plaatsen zonder verzendkosten. Hij voegt die delen dan toe aan de lopende bestelling. Dus wel vrij logisch dat er geen verzendkosten extra bij komen. Stukje marketing strategie lijkt me.
Het werkt wel want na dat mailtje en de filmpjes die me overtuigd hebben dat het toch wel een degelijk apparaat lijkt heb ik een extra mag en een holster besteld.

Had in eerste instantie alleen de pistol gedaan omdat het nog even afwachten was of het ook daadwerkelijk een leuk ding zou worden. Maar ben er nu wel van overtuigd dat ik er blij mee ga worden. En anders is er altijd wel een fanboy die hem voor het dubbele wil overnemen haha:p
 
Laatst bewerkt:
Ik zit in batch #1 dus ik wacht ongeduldig af wanneer ik de verzendbevestiging krijg :D



Ik ga 7 september op vakantie dus hoop dat ik hem voor die tijd nog net ff vast kan houden.

Hij stuurde alle batch #1 bestellers een mail dat het verzenden wat langer duurde dan verwacht en ik/we daarom een 2e order mochten plaatsen zonder verzendkosten. Hij voegt die delen dan toe aan de lopende bestelling. Dus wel vrij logisch dat er geen verzendkosten extra bij komen. Stukje marketing strategie lijkt me.
Het werkt wel want na dat mailtje en de filmpjes die me overtuigd hebben dat het toch wel een degelijk apparaat lijkt heb ik een extra mag en een holster besteld.

Had in eerste instantie alleen de pistol gedaan omdat het nog even afwachten was of het ook daadwerkelijk een leuk ding zou worden. Maar ben er nu wel van overtuigd dat ik er blij mee ga worden. En anders is er altijd wel een fanboy die hem voor het dubbele wil overnemen haha:p

Haha goed bezig!
 
Ik zit in batch #1 dus ik wacht ongeduldig af wanneer ik de verzendbevestiging krijg :D



Ik ga 7 september op vakantie dus hoop dat ik hem voor die tijd nog net ff vast kan houden.

Hij stuurde alle batch #1 bestellers een mail dat het verzenden wat langer duurde dan verwacht en ik/we daarom een 2e order mochten plaatsen zonder verzendkosten. Hij voegt die delen dan toe aan de lopende bestelling. Dus wel vrij logisch dat er geen verzendkosten extra bij komen. Stukje marketing strategie lijkt me.
Het werkt wel want na dat mailtje en de filmpjes die me overtuigd hebben dat het toch wel een degelijk apparaat lijkt heb ik een extra mag en een holster besteld.

Had in eerste instantie alleen de pistol gedaan omdat het nog even afwachten was of het ook daadwerkelijk een leuk ding zou worden. Maar ben er nu wel van overtuigd dat ik er blij mee ga worden. En anders is er altijd wel een fanboy die hem voor het dubbele wil overnemen haha:p
Haha ja, kan nou niet echt opmaken uit zijn video of het na batch 2 nou klaar is of niet. Maargoed voor batch 3 er is zullen we wel weer een paar maanden verder zijn en zullen er vast wel mensen zijn die hem heeeeel graag willen overnemen voor wat extra als je er niet blij mee bent haha. Echter denk ik wel dat dit een prima pistool is. En inderdaad hopen dat hij voor 7 september binnen is inderdaad :p
 
Na batch #2 neemt hij geen orders meer aan zegt hij maar zal wel zijn om mensen te prikkelen om hem nu te kopen. Ach ja, we'll see.

Zie dat de pre order voor batch #2 morgen al dicht gaat.
250v611.png
 
Laatst bewerkt:
Na batch #2 neemt hij geen orders meer aan zegt hij maar zal wel zijn om mensen te prikkelen om hem nu te kopen. Ach ja, we'll see.

Zie dat de pre order voor batch #2 morgen al dicht gaat.
250v611.png
Ja klopt maar dat is in mijn ogen een beetje dubbelzijdig :/ maargoed, wij zijn iniedergeval safe :p
 
Eerst stond er duidelijk dat er na batch 2 geen vervolg zou zijn. Dat heeft hij nu al weggehaald dus ga er maar van uit dat hij gewoon gaat leveren. Slimme jongen hoor die Novi. Wij zijn er ook weer ingestonken;)
 
Ruim op tijd in batch 2 gestapt :)
Geduldig wachten nu (airsofters geduldig wachten op een replica? ;)) Eerst maar eens testen met de CO2 mags. Indien die toch te heet blijken te schieten kan ik altijd nog de greengas mags bestellen.
 
Zelfde geintje als met zn snipers; eerste 500 met fluted outer barrel. Daarna een normale barrel. Einde van het verhaal heeft iedereen een fluted barrel. Leuk voor de mensen die niet bij de eerste 500 zaten. Beetje lullig voor de eerste 500 als je het mij vraagt.
 
Ruim op tijd in batch 2 gestapt :)
Geduldig wachten nu (airsofters geduldig wachten op een replica? ;)) Eerst maar eens testen met de CO2 mags. Indien die toch te heet blijken te schieten kan ik altijd nog de greengas mags bestellen.
Beter zo idd dan andersom, scheelt je nu weer 4 euro op je eerste CO2 mag :D
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
135 is een goede prijs, iets meer dan dat je voor een kp06 zou betalen met een koffer. 185 zou ik toch even heel erg goed over nadenken, daarvoor koop je ook een tm hicapa.

Ik heb mijn TM Hi-capa zelfs gekocht voor minder dan 135 :p

En vergeet niet dat er nog douane/inklaringskosten bovenop die 135,- komen aangezien het van buiten de EU komt ;)
 
Ik heb mijn TM Hi-capa zelfs gekocht voor minder dan 135 :p

En vergeet niet dat er nog douane/inklaringskosten bovenop die 135,- komen aangezien het van buiten de EU komt ;)

Oostenrijk is toch gewoon EU lid??o_O
 
Ik heb mijn TM Hi-capa zelfs gekocht voor minder dan 135 :p

En vergeet niet dat er nog douane/inklaringskosten bovenop die 135,- komen aangezien het van buiten de EU komt ;)
Het komt inderdaad uit Europa dus geen douane/inklaringskosten, nov levert direct vanuit Oostenrijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Solstice