Novritsch SSP1 - Pistol

In de SSP1 owners groep heeft iemand in nederland hem door de chrono gehaald(co2). Deze schiet tussen de 340 en 350 fps(1.1j) met 0.2
 
Het komt inderdaad uit Europa dus geen douane/inklaringskosten, nov levert direct vanuit Oostenrijk

A my bad, dat had ik even gemist. Gezien de SSG24 wel vanuit Azië verscheept wordt was ik daar vanuit gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Ik ben benieuwd of hij beter is dan de tm hi capa. Deze zitten in dezelfde prijsklasse en presteren erg goed.
 
Ja dat is inderdaad de grote vraag... Ben ook erg benieuwd:)
 
XZBToQu.gif


d5O2Q8F.jpg
 
Ben benieuwd naar jullie eerste impressie zodra jullie hem binnen hebben. Ik wacht in spanning af:D:D
 
Nou ik heb hem binnen:confused: mooi ding alleen heb ik de verkeerde magazijn er bij gekregen had co2 besteld krijg greengas dus even gemaild voor de rest goed hoop dat het bij de rest wel goed ging;):)
 
Er komen wat rechte reviews nu naar voren:


Maar niks waar ik nu van warmloop. Wat ik zou willen zien is een goede vergelijking: hoe goed is dit ding ten opzichte van andere replica's zoals een tm hi-capa of een kjw hi-capa?

Ik zou dolgraag in contact willen komen met wat ssp-1 eigenaren die mij hun ssp-1 zouden willen uitlenen op het nac om deze te testen. Ikzelf heb alleen een licht geupgrade tm hicapa liggen. Het liefst zou ik nog ergens een kjw hicapa willen opduikelen, liefst een kp-05 of kp-08 aangezien het duidelijk is dat nov hier onderdelen van heeft geleend. Mochten mensen zo aardig zijn om een avondje/middagje met mij op het nac te willen doorbrengen om de ssp-1 te testen, stuur me een bericht!
 
Er komen wat rechte reviews nu naar voren:


Maar niks waar ik nu van warmloop. Wat ik zou willen zien is een goede vergelijking: hoe goed is dit ding ten opzichte van andere replica's zoals een tm hi-capa of een kjw hi-capa?

Ik zou dolgraag in contact willen komen met wat ssp-1 eigenaren die mij hun ssp-1 zouden willen uitlenen op het nac om deze te testen. Ikzelf heb alleen een licht geupgrade tm hicapa liggen. Het liefst zou ik nog ergens een kjw hicapa willen opduikelen, liefst een kp-05 of kp-08 aangezien het duidelijk is dat nov hier onderdelen van heeft geleend. Mochten mensen zo aardig zijn om een avondje/middagje met mij op het nac te willen doorbrengen om de ssp-1 te testen, stuur me een bericht!

@Maffo De mijne komt pas met Batch 2, maar mocht je voor die tijd nog niemand hebben gevonden, dan stuur maar even een berichtje en dan kunnen we vast wel iets regelen
 
@Maffo , ik krijg hem vandaag op de deurmat als het goed is en wil hem wel inzetten voor je test ;). Wil altijd nog een keer naar NAC dus kan dat dan mooi combineren :D
Maar ff PM'en om een datum af te stemmen tzt.