Airsoft tiger 111 Hong Kong

Ik heb een zelfde soort ervaring als Dodgy en ben ook ongeduldig. Op de track and Trace was te lezen dat het pakje bij de Douane/ postNL in Nl Lag. Voor meer info kon ik PostNL bellen. In het telefoongesprek liet de dame van Postnl mij weten dat zij niet bij de gegevens van de Douane kunnen. De douane was niet bereikbaar voor klanten.
Het meest frustrerend was dat het pakje dan 2 weken in Nederland bij de douane ligt maar je kom niet achter de reden waarom het zo lang bij de douane moet duren? 2 weken later lag het pakje op de mat. Niets illegaals en beneden de 22 euro aankoop kosten.
Dus in China bestellen is leuk als je kan berusten en geduld hebt.
 
Je kan via Smoelaria bij post nl een pb doen met je buitenlandse tracking en dan vragen of ze al een 3s code voor je hebben. Als hij in NL door postnl in ontvangst is genomen wat bij normale verzending zeer plausibel is, word bij binnenkomst meteen een 3s code eraan gehangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Je kan via Smoelaria bij post nl een pb doen met je buitenlandse tracking en dan vragen of ze al een 3s code voor je hebben. Als hij in NL door postnl in ontvangst is genomen wat bij normale verzending zeer plausibel is, word bij binnenkomst meteen een 3s code eraan gehangen.

Sanne van PostNL informeert mij net dat dit niet meer hoeft en dat buitenlandse T&T zo worden overgenomen.
Dus @Motorordonhans nu gewoon de PostNL tracktrace website stalken met de originele code.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander
Het duurt op dit moment erg lang, want je had eerst Chinees nieuw jaar en nu het corona virus. Heb contact gehad met Hong kong post, en alles heeft vertraging op dit moment. Dus het is nog even geduld hebben.......( Mijn pakketje is vandaag pas richting het vliegtuig gegaan, Ik heb op 24 Jan besteld )
 
Het duurt op dit moment erg lang, want je had eerst Chinees nieuw jaar en nu het corona virus. Heb contact gehad met Hong kong post, en alles heeft vertraging op dit moment. Dus het is nog even geduld hebben.......( Mijn pakketje is vandaag pas richting het vliegtuig gegaan, Ik heb op 24 Jan besteld )

Ik kreeg van een seller het advies om de order te cancelen en weer op nieuw te bestellen, want die andere orders waren toch al verlaat met een goed excuus. Nieuwe probeerde ze wel gelijk weer snel te verwerken. Had een 3tal orders van 20-30jan die bleven hangen.

Ook dingen die vorige week zijn besteld, gaan nu al weer normaal qua snelheid.
 
En hoe gaat het met betalen.Kan je Paypal gebruiken zonder dat je account gekoppeld is aan een creditcard?
 
Kan je Paypal gebruiken zonder dat je account gekoppeld is aan een creditcard?
Dat kan, volgens mij, al jaren: ik heb zowel mijn normale bankrekening als mijn creditcard aan PayPal hangen, maar betaal eigenlijk alleen met de bankrekeningkoppeling. Ik zou in ieder geval niet weten waarom je heden ten dage nog een creditcard nodig zou moeten hebben; zolang PayPal toegang tot jouw geld heeft (hetzij via je bankrekening, dan wel met krediet dat je gestort hebt op je PayPal) moet je kunnen betalen.
 
Bedankt voor je antwoord. Ik koop niet veel via een buitenlandse site en weet dat in het verleden dat soms wel een vereisten was bij meerdere sites vandaar de vraag. Ik vindt Airsoft tiger 111 zo op het eerste oog een leuke site waar je zo een hele bestelling kan plaatsen als je de verleiding niet kan weerstaan.
 
Elke winkel in nederland heeft de Umarex MP7 AEG niet meer liggen en kunnen mij ook niet vertellen wanneer wel.
Deze winkel heeft em op voorraad en is nog een stuk goedkoper ook.
zelfs met mogelijke invoer kosten ben ik iets van 150 euro goedkoper uit.

Ik zie hier eigenlijk alleen maar goede ervaringen alleen hebben jullie het meestal over lagere bedragen.
Iemand ervaring met het bestellen van een wapen?
 
Iemand ervaring met het bestellen van een wapen?

Nee. Schijnt nogal wat voeten in de aarde te hebben... Lid van schietvereniging, aantal vereiste schietbeurten, ingevuld en ondertekend WM3 formulier etc etc.

Of bedoel je een airsoft apparaat/replica? Die kun je bestellen/aanschaffen in Nederland zodra je je NABV pas hebt. Voor aankopen in het buitenland word aangeraden een copy van de pas bij de zending te doen. Makkelijker bij de Douane.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Ik zie hier eigenlijk alleen maar goede ervaringen alleen hebben jullie het meestal over lagere bedragen.

Heb er 1 bestelling van 250$ geplaatst, waarvan 150$ in 1 item zat. Ze hadden alles zo aangepast dat er geen invoerkosten betaald moesten worden. Had wel het geluk dat het ook een klein pakketjes in totaal was. Misschien dat wat grotere dozen, wat groter aandacht trekken.
 
Met Airsoft Tiger heb ik persoonlijk minder goede ervaringen (al zijn die weer wat jaartjes oud).
Ik zocht ook een artikel dat werkelijk nergens meer te krijgen was, behalve bij hen (was volgens de website op voorraad).
Meteen besteld dus, eventuele extra invoerrechten en belasting op de koop toenemend (naast de tijd die het verzenden uit verweggistan zelf kost).
Na een week nog niets gehoord, dus even een e-mailtje eraan gewaagd: artikel was in back order (was dus blijkbaar toch niet op voorraad).
Weer een week verder geen enkel bericht, dus nog maar eens gevraagd: na lange tijd pas reactie dat artikel niet meer leverbaar was, maar een ander artikel (dat erop lijkt) wel.

Lang verhaal kort, na veel heen en weer geharrewar over niet een artikel maar een tegoedbon, geld uiteindelijk wel teruggekregen, maar ik had het een beetje met ze gehad en heb nooit meer op de site gekeken.
Misschien hebben ze hun leven gebeterd en kloppen de voorraadgetallen op de website nu wel, maar ik zou er eerst een mailtje aan wagen voordat ik een bestelling plaats en betaal.
 
Lang verhaal kort, na veel heen en weer geharrewar over niet een artikel maar een tegoedbon, geld uiteindelijk wel teruggekregen, maar ik had het een beetje met ze gehad en heb nooit meer op de site gekeken.

Kleine aanvulling dan aan mijn kant; ik betaal altijd via Paypal. Dus bij disputen zoals hierboven, trek ik gewoon de betaling in en is het klaar.
NIET dat ik zulke disputen heb gehad met Airsoft Tiger!

Het enige verdachte dat ik met Airsoft Tiger heb gehad is dat ik een bestelling plaatste met een bepaald soort verzending die 20-30 dgn zou duren. Toen kwamen ze met een verhaal dat dit type verzending heel lang ging duren (45-60dgn) vanwege de huidige situatie en dat ik voor 26$ extra de betere verzending van max 10 dgn zou krijgen. Heb gezegd dat ze het zo moesten laten en het kwam inderdaad pas na 45dgn aan.
 
Het enige verdachte dat ik met Airsoft Tiger heb gehad is dat ik een bestelling plaatste met een bepaald soort verzending die 20-30 dgn zou duren. Toen kwamen ze met een verhaal dat dit type verzending heel lang ging duren (45-60dgn) vanwege de huidige situatie en dat ik voor 26$ extra de betere verzending van max 10 dgn zou krijgen. Heb gezegd dat ze het zo moesten laten en het kwam inderdaad pas na 45dgn aan.

Dat is niet verdacht, in China is het vaak goedkoper door dingen per schip te verzenden. Afhankelijk van de route die het ding vaart duurt het langer. Ding word gewoon random in een container geplempt, daar waar plek is en er is altijd wel een plekkie vrij ergens.

Bij de duurdere optie word het per vrachtvliegtuig ongeveer zelfde behandeling.

En de duurste word het daadwerkelijk gericht verzonden vaak met een tussenlanding in Duitsland. Maar dan zijn er daadwerkelijk mensen mee bezig die erna kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en Dodgy