welke veer zit er standaard in een Krytac Trident SPR MKII

Fastforward

Active Member
29 apr 2019
32
3
Trophies
3
Hallo,

Ik heb vorig jaar de SPR gekocht en laten dowgraden door QTAC omdat deze te hard schoot volgens de regels. volgens het certificaat wat ik erbij kreeg schoot hij na downgrade 1,03J met een M90 veer.
Nu voor dat ik onderhoud ging plegen schoot hij nog maar 0.73J en na het onderhoud 0,96J en met de originele veer schiet ik 1,35J maar is dit een M100 of M110 of vergelijkbaar (hopup helemaal open)?

En heeft het zin om de standaard barrel te vervangen voor https://www.skirmshop.nl/nl/prometheus-603mm-krytac-eg-barrel-416mm-spr.html met Flat hop of Rhop?

Alvast bedankt,
Frank
 
De barrel vervangen in combinatie met een flat of r hop is zeker de moeite.
Hoeft niet per se een dure prommy barrel te zijn, maar je gaat er zeker afstand en precisie mee winnen.

Daarna pas kijken of je de veer wilt aanpassen. Misschien dat je door de tightbore net iets harder schiet en mooi op 1.1 joule uit komt. (al maakt dat beetje ook lang niet zo veel verschil als een goede barrel en bucking)
 
  • Leuk
Waarderingen: Fastforward
De barrel vervangen in combinatie met een flat of r hop is zeker de moeite.
Hoeft niet per se een dure prommy barrel te zijn, maar je gaat er zeker afstand en precisie mee winnen.

Daarna pas kijken of je de veer wilt aanpassen. Misschien dat je door de tightbore net iets harder schiet en mooi op 1.1 joule uit komt. (al maakt dat beetje ook lang niet zo veel verschil als een goede barrel en bucking)

Ik heb inmiddels een nieuwe barrel, bucking en nub binnen maar nog geen tijd gehad om dit te installeren.
 
m110 als ik het me goed herinner, staat dit niet in je handleiding, dacht van wel.

ik heb alleen op internet gezocht en daar kon ik het niet vinden.
In de handleiding staat uitgesplitst per land wat de max snelheid en het aantal Joule is en Nederland valt in de hoogste categorie dus ook de zwaarste veer een M120.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels een nieuwe barrel, bucking en nub binnen maar nog geen tijd gehad om dit te installeren.

zojuist de barrel en de bucking geinstalleerd en de veer van QTAC weer terug gezet en nu schiet hij netjes 1,09J. De flathop nub die ik erbij had besteld past niet in de krytac hopup unit.
 
Laatst bewerkt: