Interesse gewekt

Jarnoski

Member
15 nov 2020
8
2
Trophies
2
Goedemiddag,
Ik stel mezelf even voor.

Mijn naam is Jarno, 42 jaar en woonachtig in Tilburg.
Al geruime tijd geleden is mijn interesse gewekt voor de airsoft sport.
Graag zou ik het eens beleven als introducé.
Ik heb wel wat ervaringen opgedaan bij een oude werkgever, het Korps Mariniers.
Ben benieuwd in hoeverre het te vergelijken valt met het eggie.
Heb geen ervaring in airsoft, heb nog geen gear en ben me nog aan het inlezen in de termelogie en speltechnieken.
Heb een Lancer Tactical T-15 op het oog als basis assault riffle.
Iemand ervaring met deze replica of tips voor betaalbare andere opties?

Waarschijnlijk ligt alles stil op dit moment maar wil graag eens mee.

Jarno
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Trooper
Welkom! Alleen het stukje "W#pen" zou ik even veranderen in "AA" (airsoft apparaat) of "replica";) ... bij dat andere gaan bij veel airsofters de nekharen overeind staan.

Verder zijn airsofters over het algemeen sociale dieren en trekken zeer goed met elkaar op en helpen elkaar. Dus een intro skirm gaat vast wel goed komen!

Succes en veel plezier in deze sport (en jou nieuwe verslaving:D)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jarnoski
Welkom!

Airsoft ligt inderdaad even stil. Hopelijk mogen we in het nieuwe jaar weer beginnen. Airsoft lijkt niet op het ‘echie’ maar is wel erg leuk!

Veel plezier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jarnoski
Welkom! Alleen het stukje "W#pen" zou ik even veranderen in "AA" (airsoft apparaat) of "replica";) ... bij dat andere gaan bij veel airsofters de nekharen overeind staan.

Verder zijn airsofters over het algemeen sociale dieren en trekken zeer goed met elkaar op en helpen elkaar. Dus een intro skirm gaat vast wel goed komen!

Succes en veel plezier in deze sport (en jou nieuwe verslaving:D)

Thanks voor de tip. Ik heb het aangepast.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pascal-XM
Sommige groepen airsofters proberen wel dingen zo echt mogelijk te benaderen, bijvoorbeeld in communicatie, kleding, airsoft apparaten, real cap magazijnen, milsim events, je aansluiten bij de juiste club zal je realisme beleving ook een boost geven.

Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: Pascal-XM en Jarnoski
Welkom!

Airsoft ligt inderdaad even stil. Hopelijk mogen we in het nieuwe jaar weer beginnen. Airsoft lijkt niet op het ‘echie’ maar is wel erg leuk!

Veel plezier!


Goedeavond, heb jij ook "real" ervaring opgedaan in een defensie onderdeel?
 
Goedeavond, heb jij ook "real" ervaring opgedaan in een defensie onderdeel?

Ik heb geen ervaring binnen defensie. Je zou zoals aangedragen tzt MilSim kunnen proberen voor extra realisme. Grootste verschil met the ‘real deal’: Zien is raken Met airsoft is het bereik ergens tussen de 50-70 meter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jarnoski
Welkom!
Ben zelf ook nieuw in de sport, en heb die zelfde Lancer Tactical aangeschaft (2e hands, via Airsoftmarkt). Ligt heel fijn in de hand, en schiet zeer betrouwbaar. Ik ga dit weekend (waarschijnlijk) naar Breda, daar zijn kleine 4 v 4 events gaande ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jarnoski en Trooper
Welkom!
Ben zelf ook nieuw in de sport, en heb die zelfde Lancer Tactical aangeschaft (2e hands, via Airsoftmarkt). Ligt heel fijn in de hand, en schiet zeer betrouwbaar. Ik ga dit weekend (waarschijnlijk) naar Breda, daar zijn kleine 4 v 4 events gaande ;)
Hé Bodeuh,
Is dit zo'n quick event met korte rondes?
Kom jij zelf uit Breda?
Zijn dit soort events vrij toegankelijk?

Veel vragen, ook veel interesse hahaha

Jarno
 
Hey Jarno, je mag me gewoon Bodi noemen ;)
Het is voor mij ook de eerste keer, en een correctie, 't is in Waalwijk.
Maar ja, vrij toegangkelijk, rondes van 20m, verschillende game modes. Ben zelf ook heel benieuwd!
 
Hey Jarno, je mag me gewoon Bodi noemen ;)
Het is voor mij ook de eerste keer, en een correctie, 't is in Waalwijk.
Maar ja, vrij toegangkelijk, rondes van 20m, verschillende game modes. Ben zelf ook heel benieuwd!
 
Hey Jarno, je mag me gewoon Bodi noemen ;)
Het is voor mij ook de eerste keer, en een correctie, 't is in Waalwijk.
Maar ja, vrij toegangkelijk, rondes van 20m, verschillende game modes. Ben zelf ook heel benieuwd!
Hey Bodi,

Ik zag het event op hun site inderdaad.
Bij the Manor in Waalwijk. Ik ben alleen nog geen lid van de NAVB. Wellicht dat je me een volgende keer een keer wil meenemen als introducé?
Ik wil het eens ervaren voor ik lid word.

Woon je in de omgeving van Tilburg?

Jarno
 
Hey Jarno, je mag me gewoon Bodi noemen ;)
Het is voor mij ook de eerste keer, en een correctie, 't is in Waalwijk.
Maar ja, vrij toegangkelijk, rondes van 20m, verschillende game modes. Ben zelf ook heel benieuwd!
En......nog geweest vandaag??
Ben benieuwd naar je ervaring.

Jarno
 
Hi Jarno! Ik ga vandaag, om 13:00 om precies te zijn. Is bij Delta Airsoft. Ik zal je wat laten weten! (Er zijn nog plekken vrij geloof ik)
 
Hi Jarno! Ik ga vandaag, om 13:00 om precies te zijn. Is bij Delta Airsoft. Ik zal je wat laten weten! (Er zijn nog plekken vrij geloof ik)
Ik heb nog geen gear en replica, ik zou het eerst eens als introducé willen beleven en dat kan enkel via een NAVB lid. Ben benieuwd wat je ervan vindt en ga graag eens mee als introducé een volgende keer.

Kom jij uit de omgeving Tilburg?

Veel plezier vanmiddag.

Jarno
 
Kan ook zonder nabv lid hoor. Organisatoren kunnen je namelijk ook gewoon aanmelden en hebben vaak huur sets etc beschikbaar. Of dit moet net een geval apart zijn natuurlijk haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Trooper