Voorstellen!

Dewitt

Member
29 nov 2020
8
3
Trophies
2
Halloo!

Mijn naam is Dewitt, nieuw op dit forum en nieuw in de airsoftwereld.

Ik ben 20 jaartjes oud, en vanaf woensdag 21!

Wonend in Westervoort en in Arnhem opgegroeid.

Ik zoek nog een nieuw team of persoon waarmee ik een keertje mee zou kunnen gaan om het leven van airsoft te proeven, het liefst in regio Arnhem/Nijmegen, ik heb al een replica!

Hoop dat ik vele van jullie mag ontmoeten.

Greetz! ✌
 
Welkom,

Helaas doen ze in Didam nu alleen nog maar target practice, op zich leuk voor een keer maar wel duur (15e per uur) en niet dezelfde ervaring als buiten.

Ik ga nu naar Airsoft Veluwe, daar kan je nog 4vs4 spelen.

Kom zelf niet uit de buurt (wel 20 jaar gewoond) maar wanneer het weer kan zal ik ook regelmatig in Didam zijn te vinden. Je bent meer dan welkom om eens mee te gaan naar Veluwe Airsoft.
 
Welkom,

Helaas doen ze in Didam nu alleen nog maar target practice, op zich leuk voor een keer maar wel duur (15e per uur) en niet dezelfde ervaring als buiten.

Ik ga nu naar Airsoft Veluwe, daar kan je nog 4vs4 spelen.

Kom zelf niet uit de buurt (wel 20 jaar gewoond) maar wanneer het weer kan zal ik ook regelmatig in Didam zijn te vinden. Je bent meer dan welkom om eens mee te gaan naar Veluwe Airsoft.

Supertof man! Leuk om te horen, als je mij een privé berichtje zou willen sturen kan ik je mijn nummer geven.
 
Heb je een prive bericht gestuurd, ik ben iedere week wel op een veld te vinden en je kan heus wel mee.