Openbare WWII skirm 28-05-2017

Hi Paul! Ik zie zo snel geen link. moet men zich gewoon hier aanmelden?
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
Helemaal goed!

Ik weet het is een stukje rijden maar geloof mij het is zeker de moeite waard.
Een van onze WWII allied vrienden neemt zijn WWII Willy's jeep weer mee welke ook ingame gebruikt zal worden met een .30 cal(replica) op de jeep gemonteerd!!!!

Hopelijk zie ik jullie dan,
 
Vet gaaf initiatief Paul.
Ik heb geen WW2 outfit of replica maar alleen al gaan kijken hoe het er aan toegaat lijkt mij al bijzonder.
 
Ik denk @Vladimir dat je na een keer komen kijken, al een ww2 outfit gaat aanschaffen!
De ww2 skirms zijn echt episch ten opzichte van de reguliere skirms.
Mooie tijdsperk gerelateerde missies, realistischere gameplay, in field eten en dus zomaar aangevallen kunnen worden, medics die je daadwerkelijk moeten behandelen ipv aantikken, squadindelingen gebaseerd op replica's(support squad, fire squad, demolition squad) en ga zo maar door.

Helaas mogen toeschouwers(zoals fotografen) alleen aanwezig zijn in ww2 kleding, anders zou je nog al fotograaf een dagje kunnen meekijken.
 
Hahaha,klinkt erg gaaf allemaal Paul.
Ik wens jou en alle andere deelnemers alvast een geweldige dag toe. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul
@ww2airsoft , De deadline omtrent de aanmeldingen komt in zicht.
Ik vroeg me af of jullie al iets bedacht hadden qua vervoer en of jullie al aangemeld hebben.
Hoor graag van je. Hopelijk tot dan!
 
Hallo allemaal,

Zoals sommige op dit forum al weten ben ik een enorme fanaat van WWII. Zodoende doe ik regelmatig mee aan WWII skirms. Dit doe ik met een groep genaamd "When Enemy's Freunden Werden"(WEFW). Normaal gesproken huren wij een terrein af zodat onze groep zelf de skirm kan organiseren maar......

Dit maal hebben wij besloten een openbare skirm te verzorgen. Deze skirm zal gaan plaatsvinden op het prachtige terrein van The Valley te Dilsen-Stokkem(België). Dit is een mooi enorm groot woodland terrein. Uit onze eerdere ervaringen is gebleken dat dit bosgebied een perfecte setting is voor een WWII skirm. Dit mag je niet missen!!!

De reden om een openbare WWII skirm op te zetten is onder andere om WWII stijl airsoft in Nederland te promoten en om eventuele WWII stijl spelers kennis te laten maken met medefanaten.

Dus speel je al in WWII gear op reguliere skirms, en wil je wel eens ervaren hoe het is op een veld met enkel maar WWII uniformen?

De enige vereisten zijn:

1. In het bezit zijn van een WWII replica(dus geen MP5, M4, G36 etc)

2. Je hebt een (minimale vereist*) WW2 loadout(mag zowel Allied, Axis of Russisch)(niet gemengd)

3. Inlevingsvermogen(spreekt voor zich)

4. Milsim gericht kunnen spelen(beetje doelloos rondrennen doe je maar op een paintbalveld)

5. Minder "open skirm" ingame regels kunnen volgen(Commando's van je CO opvolgen, andere medic variant regel etc).

6. kunnen spelen zonder "moderne" gear ingame. Dus geen reddot's en porto's(geen porto's? Hoe communiceer je dan? Simpel.... Runner!!!)

7. Je fatsoenlijk kunnen gedragen!(Nazi groeten en dat soort fratsen tolereren wij absoluut niet en is ook per direct exit).

Is dit het helemaal voor jou? Inschrijvingen en event pagina, komen eerstdaags maar bij vragen kun je al een reactie op dit bericht posten of mij een PB sturen.

Minimaal vereist*: Wij doen uiteraard niet moeilijk over niet correcte maar wel oude legerkisten onder je WWII uniform. Uiteraard wel over chestrigs, camelbags, tactical handschoenen etc.
=======================================================================
UPDATE:
Aanmelden kan vanaf nu!
https://www.facebook.com/events/1922417841310547/?ti=as
Meld jezelf aan op deze facebookpagina. Voor eventuele vragen, deze kunnen op de facebookpagina gesteld worden, en anders aan mij @manderspaul .

LET OP: BETALINGEN DIENEN VOOR 22-05-2017 TE ZIJN OVERGEMAAKT!

Deelname : 20€
Rek.nummer: BE88 0636 1509 7041
Met vermelding: naam/intro game/Axis of allies (kant kiezen)

Even een paar richtlijnen ivm deelname...

-In het bezit zijn van een ww2 replica
-Een "basis" ww2 uniform is vereist!
-Kunnen spelen naar niet gangbare open skirm regels.
-Inlevingsvermogen
-Milsim gericht kunnen spelen
-Fun en fairplay hoog in het vaandel hebben

Richtlijnen ivm axis uniformen...

Alle gangbare uniformen/camo varianten zijn toegelaten met uitzondering van:

-SS runen (afgeplakt of verwijderd)
-Zwarte uniformen (ja ook heer panzer!)
-uniformen zoals bvb nsdap, kampbewakers, SD (emblemen),...(gebruik je gezond verstand!)

Alsook elke vorm van uiting van nazi gebaren, gedachten,....

Bij vaststelling van een inbreuk zal je verwijderd worden van het event!

Nog even dit....Wij zijn GEEN reenactment groep. Waarmee we willen zeggen dat bvb jullie uniformen NIET 100% correct hoeven te zijn!!! Maar we willen wel geen 101 airborne GI met een M4, of een Duitse Landser met een AK, zien rondlopen! Alsook modern ogend schoeisel is uit den boze, maar oude legerkisten kan dan weer wel! Ook is elke vorm van moderne add on of communicatie middel verboden!!! Wederom, gebruik je verstand!

Bekijk bijlage 524
 
Je kunt heel veel (echt) spul vinden op eBay, maar dichterbij ook op MC4U

Ik denk trouwens dat je beter een nieuw draadje kunt starten, dan een post van 4 jaar oud uit de mottenballen te trekken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan Pot Grutten