Joule & FPS onduidelijkheid.

ManolitoWassink

New Member
17 okt 2021
2
0
Trophies
1
Beste Leden!

Ik ben laatst goedgekeurd door de NABV en krijg binnenkort een pasje en mag dus lekker op pad gaan en mijn geld verbrassen! *HOERA*.

Echter wil ik een replica kopen op Taiwangun en zei bieden ook de downgrade aan qua FPS. Ik ben erg nieuw in de wereld als het gaat om joules en snap er dus geen houtje van… Alle opties die ik kies schieten met 0.20 prima behalve 430FPS, maar met 0.30 schiet alles dus weer te hard. Kan iemand mij uit de brand helpen met het maken van een goede keuze? Alvast bedankt voor het meedenken en hopelijk kan ik binnenkort lekker rondrennen!

Groet,
Manolito

upload_2021-10-17_14-7-16.png
 
Welkom,

Ik denk dat je beter ff een linkje kan delen. Hebben we wat meer info.

Als het een gas replica is, kun je namelijk met verschillende gassen proberen. En bij c02 kun je zelf niet zoveel dus moet je echt de 310 hebben. Want anders ga je met 360 op een zomerdag nat.
 
Welkom,

Ik denk dat je beter ff een linkje kan delen. Hebben we wat meer info.

Als het een gas replica is, kun je namelijk met verschillende gassen proberen. En bij c02 kun je zelf niet zoveel dus moet je echt de 310 hebben. Want anders ga je met 360 op een zomerdag nat.

aah thanks! Hierbij een linkje
 
Denk dat 310 de veiligste optie is.
360 is een gok. Heb je net een kies keurige chrono (meet apparaatje voor fps / joule) dan heb je kans dat je de replica niet mag gebruiken (al denk ik dat je met 0,30 gr sowieso structureel te hard gaat schieten).

En zeker als beginner heb je waarschijnlijk geen andere replica’s liggen die je dan pakt.. En kun je dus naar huis of verplicht sleutelen.

Daarbij is fps ook niet alles. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix