WhatsAppgroep

Voor nu alleen ik. Mocht het heel druk worden dan volgen er wellicht meer :)
 
Ik zal ook eens kijken of het daar gezellig is
 
Leuk initiatief jongens :)

Even voor de volledigheid: Deze whats-app groep is geen officiele ACN whats-app groep maar is opgezet door bezoekers van deze site :)
 
Leuk initiatief jongens :)

Even voor de volledigheid: Deze whats-app groep is geen officiele ACN whats-app groep maar is opgezet door bezoekers van deze site :)

Zeker, anders had ik eerst even contact met je opgenomen. Kan slecht zomaar de naam gaan gebruiken :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Same here zou wel willen joinen heb nog wel wat te koop en gezelligheid is nooit weg!
 
Ik heb een vraag bestaat deze whatsapp groep nog? zoek namelijk nog een whatsapp groep in de buurt van ede arnhem nijmegen etc.
Zo ja zou ik graag willen joinen
 
Ik heb een vraag bestaat deze whatsapp groep nog? zoek namelijk nog een whatsapp groep in de buurt van ede arnhem nijmegen etc.
Zo ja zou ik graag willen joinen
Hij bestaat nog wel maar is zo goed als inactief. Er is momenteel een overdaad aan Whatsapp groepen mbt airsoft dus het had weinig toegevoegde waarde op een gegeven moment.
 
Laatst bewerkt:
Voor de volledigheid hier nog een afsluitend bericht. Vanwege de vele andere groepen werd bovenstaande groep overbodig. Er was al maanden niets in gezegd dus ik heb laatst alle leden verwijderd en daarna de groep als geheel.
Voor wie het interessant vindt, ik hou een lijst bij met de meeste airsoft gerelateerde WhatsAppgroepen. Van verkoop tot ouwehoeren over airsoft.

Mocht je interesse hebben dan kan ik de groepslinks met je delen. Stuur me dan even een PB.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pluimpie
Voor de volledigheid hier nog een afsluitend bericht. Vanwege de vele andere groepen werd bovenstaande groep overbodig. Er was al maanden niets in gezegd dus ik heb laatst alle leden verwijderd en daarna de groep als geheel.
Voor wie het interessant vindt, ik hou een lijst bij met de meeste airsoft gerelateerde WhatsAppgroepen. Van verkoop tot ouwehoeren over airsoft.

Mocht je interesse hebben dan kan ik de groepslinks met je delen. Stuur me dan even een PB.

Wellicht een idee om de lijst te posten in een nieuw topic en dat we dat topic up to date houden met de nieuwste airsoft gerelateerde Whatsapp groepen?