Skirms met CQB/Gebouwen zonder/weinig speedQB

Wienerslinky

Member
28 nov 2019
10
8
Trophies
2
Ik vroeg me af of er in nederland skirms/velden zijn met wat gebouwen/cqb gedeeltes in het veld, waar relatief weinig speedsofters komen? een beetje in de richting van the chambers (natuurlijk niet zo groot), of die velden die je wel eens voorbij ziet komen van Engelse airsofters, die op een terrein spelen met een paar van die verlaten gebouwen zoals Scoutthedoggie ofzo. Mijn maten en ik waren afgelopen weekend naar bunker hill gegaan, maar dat viel redelijk tegen. de flow was niet goed en het veld zelf vond ik ook tegenvallen, maar de paar gebouwen die er stonden en waar je in kon gaan was leuk, en dat zoek ik nu op een ander veld.

iemand suggesties?
 
Gisteren bij Delta airsoft in Waalwijk geweest. Super gezellig gehad! CQB met mijn MP9 als ideale replica!
Een enkeling die zijn hits niet nam, maar dat mocht de pret niet drukken.
Mijn conditie is nog bout, maar 6 uur intensief gespeeld, minus de vette bek tussendoor. Aanrader!!
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix
Bij alle CQB/binnen locaties is er een risico om speedsofters tegen te komen. Dat kan je niet voorkomen, want orga's kunnen niet aan een naam ruiken of je zo'n figuur bent. Soms heb je geluk en soms niet. Kijk anders naar combat city leiden, Area 077 venlo, of hou even de socials van 3 division (zelfde orga als bunker hill) in de gaten. Ze zijn bezig met een binnen locatie.
 
Laatst bewerkt:
Als je opzoek ben naar scoutthedoggie terreinen moet je naar munnekezijl gaan.
Delta airsoft in Waalwijk vind ik redelijk klein, voor een avondje door de weeks is het leuk maar meer soeps is het niet.
Ik ben zelf echt heel erg fan van fort barchon in belgie. Iedereen kan er z'n ding doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EyEleSS