H&K ump sportsline feeding error

Hey Dony,

Maakt het een verschil als je tijdens het schieten het magazijn iets naar voren of naar achteren duwd/ trekt?
 
Hoi!

Even voordat we met allemaal oplossingen komen...

Heb deze replica nieuw gekocht bij Shogun? Dit soort problemen vallen dan letterlijk onder garantie. Ik zou dan teruggaan naar de winkel als ie niet goed de bb's feedt. Had je vooraf getest voordat je hem kocht? Of was het een online aankoop?

Andere vraag, voor de volledigheid: wat voor een merk bb's gebruik je? Ik heb soms met bepaalde merken meer problemen als met andere, vandaar mijn vraag.
 
Hoi!

Even voordat we met allemaal oplossingen komen...

Heb deze replica nieuw gekocht bij Shogun? Dit soort problemen vallen dan letterlijk onder garantie. Ik zou dan teruggaan naar de winkel als ie niet goed de bb's feedt. Had je vooraf getest voordat je hem kocht? Of was het een online aankoop?

Andere vraag, voor de volledigheid: wat voor een merk bb's gebruik je? Ik heb soms met bepaalde merken meer problemen als met andere, vandaar mijn vraag.

Hoi hoi,

Ik heb deze replica nieuw in de winkel van shogun gekocht deze zaterdag maar ik had hem niet laten testen aangezien die nieuw uit de doos kwam.
achteraf gezien had ik dat beter wel kunnen doen.

Ik heb voor de bb’s het merk BLS en daar lijk ik geen problemen mee te hebben in mijn andere replica (Colt m4 hornet).

Terug gaan naar de winkel is zeker een goed idee, ik zal denk ik volgende week terug moeten gaan en er in de winkel naar laten kijken.
Gelukkig staat er garantie op.

Erg bedankt voor de hulp!
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix
Hey Dony,

Maakt het een verschil als je tijdens het schieten het magazijn iets naar voren of naar achteren duwd/ trekt?

hoi hoi,

Ik heb het net even geprobeerd en het magazijn staat vast wanneer deze erin zit en kan niet bewogen worden helaas.
Maar erg bedankt voor de hulp en het meedenken!
 
Hoi hoi,

Ik heb deze replica nieuw in de winkel van shogun gekocht deze zaterdag maar ik had hem niet laten testen aangezien die nieuw uit de doos kwam.
achteraf gezien had ik dat beter wel kunnen doen.

Ik heb voor de bb’s het merk BLS en daar lijk ik geen problemen mee te hebben in mijn andere replica (Colt m4 hornet).

Terug gaan naar de winkel is zeker een goed idee, ik zal denk ik volgende week terug moeten gaan en er in de winkel naar laten kijken.
Gelukkig staat er garantie op.

Erg bedankt voor de hulp!

Geen probleem!

BLS heb ik geen ervaring mee, maar als deze bb's bij een andere replica van jou geen problemen geeft, lijkt mij dat verder prima.
Als je teruggaat, neem dan bijvoorbeeld een speedloader gevuld met je eigen BLS bb's mee, dan kun je samen met de winkel alles uitsluiten.

Succes! :)