Vladimir
Waarderingsscore
974

Lid geworden
Laatst gezien

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Trophies Over mij

  • Hey Vladimir, hoe gaat het met je? Was je al op de hoogte van mijn WO1 gear? Zal je vast gaaf vinden! Je kan lotte vragen voor wat fotos die ik haar heb gestuurd op facebook messenger :)
    Hey, Zondagochtend 28/5 ga ik nog een paar uurtjes naar de airsoftmarkt bij Balls And Arrows.
    Vladimir
    Vladimir
    Dan zijn wij voor hoogstwaarschijnlijk de laatste X bij C-4.
    Ook om grof BB's in te kopen.
    Hoi Vladimir,
    Hoe is het? Nog plannen voor de komende weken. Lijkt mij wel eens leuk om samen naar een skirm te gaan.
    Een vraagje,
    Afgelopen week wilde ik de blowback op de G36 monteren. Nu zat deze niet in de doos. Kan het zijn dat hij nog ergens bij jou ligt? Ik was ook al (een eeuwigheid) op internet op zoek naar zo'n schuif. Geen idee hoe het heet of het eruit ziet.
    Ik hoor het wel. Het beste!
    Groeten, Hans
    Vladimir
    Vladimir
    Hoi,als alles doorgaat gaan we met een groepje ACN,ere naar C4 de 12e maart.
    Wat betreft de blowback van jouw G36: die zat er niet bij.
    Ik raad het ook niet aan om die terug te monteren.
    De extra stress die dat oplevert in je gearbox verkort de levensduur van de onderdelen erin.
    Hoi Vladimir, Al weer terug in het land? Vrijdag 2 december sta ik ingeschreven bij C4. Mocht je tijd en zin hebben? Groeten, Hans
    Vladimir
    Vladimir
    Nee,ik ben helaas nog een week in frambozie. En de rest van de maand word het ook even niet skirmen door wat familie tragedies. Maar in het nieuwe jaar gaan we er weer vol tegenaan.
    Hoi Vladimir,
    Voor de goede orde, heb je de G36 ontvangen? En zoja, Kom je ermee uit?
    Groeten, Hans
    Vladimir
    Vladimir
    Oja,sorry.
    Hij is veilig aangekomen en ik heb een behoorlijke klus gehad met de losse onderdeeltjes uit de duct-tape te redden.
    Ik moest wel ff goed kijken naar die trigger micro-switch.
    Dat is nieuw voor mij.
    Ik ben nu nog met de F2000 van mijn vrouw bezig maar deze week hoop ik je G36 wel af te hebben.
    Hey, Ik ben ook weer terug van vakantie. Dit weekend helaas geen airsoft. Afgelopen weekend nog wel even bij Veluwe airsoft geweest. Een te gekke dag gehad. Goed weer, eerlijk spel. Morgen gaat mijn G36 op de bus. Nogmaals bedankt!!, Super dat je deze wilt nakijken. Groeten, Hans
    Het duurde (natuurlijk) langer dan verwacht. Afgelopen vrijdag belde Gunfire (in het Nederlands) handig.
    Ze miste een copy van mijn NABV pas. Gek, want 2 maanden gelden heb ik nog een replica van ze gekregen. Maar goed, nu gaat het wat langer duren. Er zijn ergere dingen in het leven.
    Vladimir
    Vladimir
    Ben weer tuis.
    Als je alle onderdelen binnen hebt dan kan hij mijn kant op.
    Zorg ik dat hij z.s.m.weer bij je terug komt in goede gezondheid.
    Hoi Vladimir,

    Super, dat je mij wil helpen. De G36 ligt helemaal uit elkaar. Hij schoot altijd goed. De tanden van de piston zijn versleten. Er was al eens een nieuwe geplaatst maar deze was van slecht kwaliteit. Ik heb een nieuwe bij GF besteld.
    Je kunt mij bellen, 06 18079544

    Ik hoor graag van je!
    Groeten, Hans Koppes
    Vladimir
    Vladimir
    Ik heb nog steeds geen pakketje binnen gekregen.
    Had je hem al opgestuurd?
    Ik ben vanaf vandaag 3 weken te werk.
    Grtjs Vldmr
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…