18 juni CQB City Arnhem

JordivE

Well-Known Member
29 mrt 2016
118
37
Trophies
5
Hey forumdudes en -baes!

18 juni a.s. gaan wij met een nog onbepaalde groep van TTBS naar CQB City Arnhem. Wie zin heeft om mee te gaan, is uiteraard van harte welkom om aan te sluiten.

Het speelveld
CQB City is een echte Close Quarter Combat beleving. Het speelveld is ingericht met tal van gebouwtjes en kamers. We hebben het speelveld zo ingericht dat het voelt als een echt stadje, compleet met gevangenis, kerk en tankstation. Daarnaast kunnen spelers aan beide zijden ook omhoog naar een tweede verdieping voor een goed overzicht over het gehele gebied.

Faciliteiten
De locatie biedt daarnaast tal van faciliteiten waardoor je bezoek nog aangenamer wordt. Je kunt gratis gebruik maken van kleedkamers, toiletten en douches, er is een grote lounge kantine waar je terecht kunt voor een hapje en een drankje en bij mooi weer geniet je van het zonnetje op het grote terras.

Reageer hieronder bij interesse, zodat ik je erbij kan zetten. Tot nu toe gaan de volgende airsofters mee:

@Rebelattack
@JordivE
@ChaoSState
@RonaldStijn
@robin97
@Wesley


Jordi
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Wacht even wacht even... Arnhem is weer open? Laatste wat ik hoorde was dat deze gesloten was omdat NABV de CQB had afgekeurd. Of ging dit alleen over het buitenveld?
 
Iemand anders zei ook iets dergelijks, maar je kan gewoon inschrijven en ze staan nog op de site van NABV. Arnhem kent overigens twee locaties, wss gaat het om de andere denk ik.
 
CQB city was idd afgekeurd, maar ze mochten weer open als er bepaalde aanpassingen werden gedaan.
Wellicht dat dit gebeurd is, anders zou je je idd niet moeten kunnen aanmelden op de site.
 
  • Leuk
Waarderingen: JordivE
is dit een binnen of buiten locatie?
Buiten zeker intresse.... Binnen met dit weer niet
 
Binnen, hoewel er volgens mij ook een buiten deel is. Weet alleen niet of dit alleen voor paintball is. Overigens kan je nu nog niet zeggen wat voor weer het tegen die tijd is. Hopend op 18 graadjes met luchttraantjes. :)
 
Bij temperaturen hoger dan 25 graden is het niet te doen in de hal. Je moet dan vaker pauze houden. Buiten is voor zover ik weet alleen voor paintball.
 
  • Leuk
Waarderingen: JordivE
Als dit Paintball World in Arnhem is, moet je hier echt niet heen gaan met zomerse temperaturen. De enige publieke skirm die ik daar heb gedaan was met 30 graden. Man man man dat was afzien X'D Heet in die hal, en dan ook nog airsoften :p
 
Hahaha goed om te weten @Jan , denk dat we het dan moeten aankijken tegen die tijd wat de temperatuur doet.
 
Ik moet mijzelf helaas van de lijst laten halen :) komt iets tussendoor. Ik wil zeker graag weer een keertje mee ( misschien ook als het weer weer wat koeler is ).
 
Nog even voor de sfeer impressie =P
IMG-20170618-WA0000_zpswdh9vr9v.jpg

IMG-20170618-WA0001_zps5topdvuh.jpg