Airsoft proberen? ACN Introducé dag op 29 oktober!

Michiel

Lima Charlie lid
27 jun 2014
626
251
Trophies
26
De tweede introductiedag van 2016 is een feit!

Omdat de vorige introductiedag een knaller is geworden, wilden we er graag nog één organiseren in 2016. Dit doen we weer samen met Cricital Hit Airsoft Events op hun locatie Dark Forest, in Ulicoten.

Wij zorgen weer voor een paar gave scenario’s en onze ACN leden gaan jullie weer begeleiden als Squadleaders en Commanders in het veld.

Toegang incl. een introductie pakket kost deze keer €47,50 en we hebben dit keer 80 introductie pakketten. Je hebt geen NABV pas nodig om met deze dag mee te doen.

Als je al wel beschikt over je eigen Airsoft Apparaat en kleding maar nog geen(!) Airsoft ervaring hebt kun je je ook inschrijven. Dan betaal je alleen de toegang a €27,50.

De plaatsen zijn beperkt en vol=vol dus wees er snel bij.
Airsoft in Nederland en ook dit event is alleen toegestaan voor 18 jaar en ouder.

Als je een introductie pakket besteld bij Critical Hit krijg je een “leen replica & camo kleding 1000BBs en veiligheids bril”.

Verder raden we je aan om het volgende mee te nemen:
– Goeie stevige en hoge schoenen (die je enkels goed beschermen) met een diep profiel
– Reserve kleding en sokken
– Water (je kunt daar ook eten en drinken kopen maar zorg ervoor dat je de hele dag door drinkt, liefst water)

Wij hebben er in ieder geval weer heel veel zin in en staan weer klaar om jullie samen met Critical Hit een onvergetelijke Airsoft ervaring te bezorgen.

Inschrijven kan direct bij Critical Hit via deze link
http://critical-hit.eu/index.php?op...t=show&id=151:acn-introduce-airsoft-evenement
 
Laatst bewerkt:
Ah balen, de 29ste kan ik niet. Anders had ik me zeker aangemeld.
 
Oeh ja ikke ook! Alleen dit keer met eigen gear haha:D

Oke toch misschien maar niet. Heb een verjaardag...
 
Laatst bewerkt:
Hee helden,
*update*
Aanmelding is een feit en vervoer naar de locatie is ook geregeld! Tot de 29e!
*update*

Ik zou me heel graag aanmelden, maar dit ga ik pas doen als ik zeker ben van vervoer die kant op. Dus wie komt er langs Utrecht en is zo aardig dat ik mag mee rijden. Kleine bijdrage is geen probleem
 
Laatst bewerkt:
We naderen het einde voor de 2e ACN Introdag van het jaar. Er zijn nog maar 4 plaatsen beschikbaar
 
Super dat we weer bijna vol zitten ^_^ fantastisch
 
Ik en mn airsoft buddy (Noah Kokhuis) hebben ons al aangemeld maar hebben nog steeds geen ride to the event. We zijn super enthosiast om mee te doen en spreken al een jaar over een dagje te airsoften. We zijn ook op de airsoftcon in eindhoven vorig jaar geweest waar we Jan in persoon hebben ontmoet en een selfie hebben genomen en games besproken (o.a. project reality). We vroegen ons af of iemand nog plek heeft om ons mee te nemen en zijn berijd een vergoeding te betaalen mocht dit nodig zijn.

vr. Gr.
Kazimir Kingma
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
dat is mogelijk, waar kom je vandaan dan?

We zijn de vrijdag in hoofddorp maar zouden de zaterdag ochtend u tegemoet kunnen komen als dat u beter schikt.

We zouden bijvoorbeeld om 6:50 in breda (op station) kunnen zijn of om 7:04 in tilburg kunnen zijn
 
Laatst bewerkt:
dat zou kunnen. we kunnen op station denhaag of om 6:13 of om 6:43 zijn, zeg maar wat beter uit komt