Airsoft proberen? ACN Introducé dag op 29 oktober!

Tof dat er weer een carpool is geregeld guys! :D Heb er zin in! :D
 
Beste Introducees voor de ACN Introductiedag op 29 oktober,

De onderstaande email is gisteren naar jullie email (het email adres dat gebruikt is tijdens je inschrijving) verstuurd vanuit de Game Master voor dit event: Arjan Kerkhof (ahkerkhof@onsbrabantnet.nl):

================

Beste Airsoft Introducee,

Welkom bij de ACN Introductiedag, deze keer op zaterdag 29 oktober samen met Critical Hit op Dark Forest in Ulicoten/Hoogstraten!

En nu gaan we aan de slag ;-)

Het programma gaat precies om 08:00 beginnen (dus geen minuut later).
Zorg er dus voor dat je op tijd bent.
Het parkeerterrein gaat in ieder geval vanaf 07:30 open.

En het adres kun je hier vinden (let op de specifieke routebeschrijving in de onderstaande link):
http://critical-hit.eu/airsoft-evenementen/airsoft-agenda/locatie/18-dark-forest
Dark Forest - nieuwe parkeer locatie:
Lijmbeek 4a, Hoogstraten / Meerle, België
(Navigatie via Dorpstraat 79 te Ulicoten, om te voorkomen dat je via een onbegaanbare wegen word gestuurd, lees instructie in bovenstaande link)


Daar kun je je auto parkeren.
Vanuit daar vertrekken we naar het veld. Je komt dus voor het einde van de dag NIET meer terug bij je auto! Zorg er dus voor dat je alles bij je hebt wat je nodig denkt te hebben.

Zorg er ook voor dat je goed voorbereid bent.
Als je een huurkit hebt besteld bij Critical Hit krijg je een "leen replica, camo kleding, 1000 BB’s en een veiligheidsbril".
We raden je aan om het volgende mee te nemen:
- Goeie stevige en hoge schoenen (die je enkels goed beschermen) met een diep profiel
- Reserve kleding en sokken
- Water (je kunt daar ook eten en drinken kopen maar zorg ervoor dat je de hele dag door drinkt, liefst water)

We werken altijd met een strakke command structure: Jullie worden verdeeld over 2 Teams. En ieder Team heeft eigen Commanding Officer (CO). Deze CO stuurt het hele team aan middels zijn SquadLeaders (SL’s). En deze SL stuurt weer zijn Squad aan, bestaande uit jullie. Iedereen wordt dus ingedeeld bij een bepaalde Squad met een SL. Zie daarvoor het bijgesloten overzicht in je email.
Als je met bepaalde vrienden in dezelfde Squad wilt geef dit dan zo snel mogelijk aan in een reactie op deze email naar ahkerkhof@onsbrabantnet.nl .
Geef dan jouw naam en email adres(!) en hun naam en email adres(!) door en zet hun email adres in de CC.
Doe dit dan VOOR volgende week dinsdag 25 oktober 2016, anders laten we de indeling zo staan als in bijgesloten overzicht.
Voor de mensen die met eigen gear komen en/of al wat Airsoft ervaring hebben, geef ook even door hoeveel Airsoft events je al hebt meegemaakt.
Dat maakt het voor ons (en voor jullie) leuker om de Squads in te delen.

Doe dit ook graag VOOR volgende week dinsdag 25 oktober 2016.

Hou verder onze Facebook pagina en forum in de gaten voor eventuele extra informatie.
ACN forum topic: http://www.airsoftclubnederland.nl/...roberen-acn-introducé-dag-op-29-oktober.1912/
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=344860952256124&ref=ts&fref=ts

Tot zaterdag 29 oktober om UITERLIJK 08:00!!

Airsoft Club Nederland (ACN)
 
Beste Introducees voor de ACN Introductiedag op 29 oktober,

De onderstaande email is gisteren naar jullie email (het email adres dat gebruikt is tijdens je inschrijving) verstuurd vanuit de Game Master voor dit event: Arjan Kerkhof (ahkerkhof@onsbrabantnet.nl):

================

Beste Airsoft Introducee,

Welkom bij de ACN Introductiedag, deze keer op zaterdag 29 oktober samen met Critical Hit op Dark Forest in Ulicoten/Hoogstraten!

En nu gaan we aan de slag ;-)

Het programma gaat precies om 08:00 beginnen (dus geen minuut later).
Zorg er dus voor dat je op tijd bent.
Het parkeerterrein gaat in ieder geval vanaf 07:30 open.

En het adres kun je hier vinden (let op de specifieke routebeschrijving in de onderstaande link):
http://critical-hit.eu/airsoft-evenementen/airsoft-agenda/locatie/18-dark-forest
Dark Forest - nieuwe parkeer locatie:
Lijmbeek 4a, Hoogstraten / Meerle, België
(Navigatie via Dorpstraat 79 te Ulicoten, om te voorkomen dat je via een onbegaanbare wegen word gestuurd, lees instructie in bovenstaande link)


Daar kun je je auto parkeren.
Vanuit daar vertrekken we naar het veld. Je komt dus voor het einde van de dag NIET meer terug bij je auto! Zorg er dus voor dat je alles bij je hebt wat je nodig denkt te hebben.

Zorg er ook voor dat je goed voorbereid bent.
Als je een huurkit hebt besteld bij Critical Hit krijg je een "leen replica, camo kleding, 1000 BB’s en een veiligheidsbril".
We raden je aan om het volgende mee te nemen:
- Goeie stevige en hoge schoenen (die je enkels goed beschermen) met een diep profiel
- Reserve kleding en sokken
- Water (je kunt daar ook eten en drinken kopen maar zorg ervoor dat je de hele dag door drinkt, liefst water)

We werken altijd met een strakke command structure: Jullie worden verdeeld over 2 Teams. En ieder Team heeft eigen Commanding Officer (CO). Deze CO stuurt het hele team aan middels zijn SquadLeaders (SL’s). En deze SL stuurt weer zijn Squad aan, bestaande uit jullie. Iedereen wordt dus ingedeeld bij een bepaalde Squad met een SL. Zie daarvoor het bijgesloten overzicht in je email.
Als je met bepaalde vrienden in dezelfde Squad wilt geef dit dan zo snel mogelijk aan in een reactie op deze email naar ahkerkhof@onsbrabantnet.nl .
Geef dan jouw naam en email adres(!) en hun naam en email adres(!) door en zet hun email adres in de CC.
Doe dit dan VOOR volgende week dinsdag 25 oktober 2016, anders laten we de indeling zo staan als in bijgesloten overzicht.
Voor de mensen die met eigen gear komen en/of al wat Airsoft ervaring hebben, geef ook even door hoeveel Airsoft events je al hebt meegemaakt.
Dat maakt het voor ons (en voor jullie) leuker om de Squads in te delen.

Doe dit ook graag VOOR volgende week dinsdag 25 oktober 2016.

Hou verder onze Facebook pagina en forum in de gaten voor eventuele extra informatie.
ACN forum topic: http://www.airsoftclubnederland.nl/community/threads/airsoft-proberen-acn-introducé-dag-op-29-oktober.1912/
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=344860952256124&ref=ts&fref=ts

Tot zaterdag 29 oktober om UITERLIJK 08:00!!

Airsoft Club Nederland (ACN)

Ik heb geen mail binnen gekregen.
 
Wellicht ter overvloede, hebben jullie je spam folder ook gechecked?
 
Uiteraard! Screenshot_20161020-151251.png


:)
 
Hoi Allemaal ben bezig om zoveel mogelijk verzoeken te verwerken. daardoor kan het zijn dat de squad indelingen veranderen. De definitieve indelingen hangen op de dag zelf bij de schuur en ik zal proberen deze 2 a 3 dagen van te voren te posten op het forum.
Mvg ACN MEDIC Arjan
 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel en Lammert Wedda
Nadat ik mij had aangemeld ook gelijk aangemeld bij NAVB! Pasje net binnen :).
Ik kom vanuit Amsterdam centrum en heb plek in de auto voor 2 mensen mocht iemand nog vervoer zoeken!

Nog een vraag:
Ik ben brildrager (prisma dus helaas geen mogelijkheid tot lenzen) nu vroeg ik mij af of de veiligheidsbril die ik bij mijn huurkit krijg mij dan past? Anders moet ik van de week namelijk even snel op zoek naar een bril ;).
 
Nadat ik mij had aangemeld ook gelijk aangemeld bij NAVB! Pasje net binnen :).
Ik kom vanuit Amsterdam centrum en heb plek in de auto voor 2 mensen mocht iemand nog vervoer zoeken!

Nog een vraag:
Ik ben brildrager (prisma dus helaas geen mogelijkheid tot lenzen) nu vroeg ik mij af of de veiligheidsbril die ik bij mijn huurkit krijg mij dan past? Anders moet ik van de week namelijk even snel op zoek naar een bril ;).

Wat top van je dat je aanbied om mensen mee te laten rijden, dank!

Volgens mij gebruikt Critical Hit brillen die ook over een bril heen kunnen (je bent vast niet de eerste met een bril). Maar check het voor de zekerheid even direct bij Cricital Hit.
 
In je eentje in de auto is ook maar saai.
Dank voor de tip zal ze gelijk even mailen.
 
@iTdeal @Michiel Vorige introdag hadden ze inderdaad veiligheidsbrillen met een diep profiel zodat er een bril onder kan. Heb zelf geen bril maar had wel twee maatjes mee die allebei brildragend zijn en dat ging prima samen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel en michiel80
Ha ik zag dit bericht te laat, ik heb zelf net even gebeld met Critical Hit en ze gebruiken overzetbrillen waar volgens de vriendelijke dame aan de telefoon ook grotere monturen brillen gewoon prima in passen!
 
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn