Airsoft proberen? ACN Introducé dag op 29 oktober!

2 maal ?
upload_2016-10-27_15-33-6.png
 
Hoi Mensen Hierbij de definitieve indeling voor aanstaande Zaterdag. na veel gepuzzel is het dit geworden. Tot Zaterdag
Arjan,
Allereerst natuurlijk hartelijk dank voor het vele werk dat je hebt moeten verzetten vanwege deze introductie dag.
Ik had nog een verzoek uitstaan om bij vrienden in een squad te komen. Ik heb je hierover net een pm verstuurd (althans, een conversatie gestart). Zou het waarderen als je, naast de voorbereidingen voor morgen, hier nog aan toe zou komen.
 
Arjan,
Allereerst natuurlijk hartelijk dank voor het vele werk dat je hebt moeten verzetten vanwege deze introductie dag.
Ik had nog een verzoek uitstaan om bij vrienden in een squad te komen. Ik heb je hierover net een pm verstuurd (althans, een conversatie gestart). Zou het waarderen als je, naast de voorbereidingen voor morgen, hier nog aan toe zou komen.

Ik gok zomaar dat hij dit niet meer gezien heeft, en dat je straks zelf ff wat moet regelen met wat mensen in andere squads. Samen met acn squadleaders. En dan komt het allemaal wel goed!
 
Aan alle heren vsn ACN en in het het bijzonder Arjan hartelijk bedankt voor een leuke dag.

Ondanks een dikke lip en wat gearbox problemen heb ik het erg naar mijn zin gehad :D
Aan alle heren vsn ACN en in het het bijzonder Arjan hartelijk bedankt voor een leuke dag.

Ondanks een dikke lip en wat gearbox problemen heb ik het erg naar mijn zin gehad :D
Graag gedaan en ik hoop dat je vaker op de velden ziet.
 
Ik vond het echt fantastisch! Heerlijk gespeeld met Liberty Assassins Alpha squad. Prachtige samenwerking met vooral Bravo! Af en toe met Charlie en Echo, Michiel die als CO het overzicht hield, gotta love it!

Hebben mooie missies gehad (complimenten aan @Arjan !!!) en leuke mensen gezien en gesproken. Er hing een relaxte sfeer en iedereen heeft zich volgens mij uitstekend vermaakt.

Iedereen bedankt voor jullie inzet, plezier en sportiviteit!
 
Mooi om te lezen dat het weer geslaagde dag was.

ACN leden bedankt dat jullie je weer hebben ingezet voor de nieuwe/beginners om ze kennis te laten maken met de sport.

Helaas kon ik er niet bij zijn om te helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lammert Wedda en Jan
Ik gok zomaar dat hij dit niet meer gezien heeft, en dat je straks zelf ff wat moet regelen met wat mensen in andere squads. Samen met acn squadleaders. En dan komt het allemaal wel goed!
uiteindelijk heeft Arjan nog dezelfde dag gereageerd. uitstekend geregeld!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn en Jan
Heren en Dames van ACN,
ook ik wil jullie even hartelijk bedanken voor de geweldige dag! Wil nog even via deze weg Peter bedanken voor het aansturen van het zooitje ongeregeld dat Delta squad heette van Liberty Assassins en de heerlijke idiote acties die we mochten uitvoeren. Heb een onwijs gave dag gehad en met een quote kan ik de dag wel omschrijven: *moe en voldaan zitten we in de auto terug naar huis* "is het nu al weer voorbij? We zijn net aangekomen!"
voorlopig zit de hobby er voor mij financieel niet in, maar zo nu en dan als introducé mee, ga ik zeker doen.
 
Ook ik heb van deze dag erg genoten. Ondanks we iets te laat waren met inschrijven konden we gelukkig nog meedoen door wat drop-outs en werden we in een squad met El' Commandante gegooid. Waar ik wel achter ben gekomen is dat je bij skirms er als de kippen bij moet zijn want het zit zo vol.

Na afloop ook nog een mooie squad foto gemaakt en ga dit zeker vaker doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Lammert Wedda
Ook ik heb van deze dag erg genoten. Ondanks we iets te laat waren met inschrijven konden we gelukkig nog meedoen door wat drop-outs en werden we in een squad met El' Commandante gegooid. Waar ik wel achter ben gekomen is dat je bij skirms er als de kippen bij moet zijn want het zit zo vol.

Na afloop ook nog een mooie squad foto gemaakt en ga dit zeker vaker doen.
Leuk om te horen!

Inderdaad, sommige skirms zitten binnen no time vol ja! :p
 
@Dirk, je hebt ook de mogelijkheid om bij ACN leden (of andere forum leden) op een open skirm aan te sluiten. Geen full-blown introdag maar dat zal ook prima werken. Ik weet alleen niet of er nog veel mensen naar skirms gaan voor het einde van het jaar. Voor mij wordt het in ieder geval volgend jaar pas weer.
 
@Dirk, je hebt ook de mogelijkheid om bij ACN leden (of andere forum leden) op een open skirm aan te sluiten. Geen full-blown introdag maar dat zal ook prima werken. Ik weet alleen niet of er nog veel mensen naar skirms gaan voor het einde van het jaar. Voor mij wordt het in ieder geval volgend jaar pas weer.
Idd, je bent van harte welkom mee te gaan naar een openbare skirm :) Wordt even strak plannen voor het einde van het jaar gehehe!
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80