Airsoftmark.n l pop ups

R

Robin2k7

Klik ik op een artikel op deze website krijg ik allerlei vervelende pop ups b.v : Uw Windows systeem is beschadigd , of pop up reclame van i Phone noem maar op .

Op mijn Samsung phone werd het zo vervelend dat ik fabrieksinstellingen moest herstellen .
ik krijg alleen op deze link problemen zie titel verder nergens anders .

Op mijn pc maar even kijken voor een goed malware programma , is it only me ? of zijn er hier ook gebruikers van deze website(Airsoftmarkt.nl) met vergelijkbare problemen ? zo ja effe uitkijken dan met deze website .

Groet

Robin
 
Hetzelfde gebeurd op mijn pc browser (firefox). Ik heb ze allemaal geblokkeerd. Lijkt erop dat ze een virus oid te pakken hebben. Rotte is dat die webmaster totaal niet te contacteren is helaas.
 
Hetzelfde gebeurd op mijn pc browser (firefox). Ik heb ze allemaal geblokkeerd. Lijkt erop dat ze een virus oid te pakken hebben. Rotte is dat die webmaster totaal niet te contacteren is helaas.

mag ik vragen welk programma jij gebruikt om ze te blokkeren ?

Dank

Robin
 
ah ok adblocker staat er bij mij voor chrome en explorer maar houden die niet tegen , ok thanks Maffo
 
Ik heb op firefox het complete arsenaal om ongein tegen te houden:

No script
privacybadger
U block origin
Web of trust
https everywhere
 
krijg inderdaad 12 hits op µ block origin, 7 hits met ghostery en 1 hit met decentraleyes
en dan nog een x tracking blocking door FireFox zelf....
 
Had er ere gister nog een post op gemaakt voor iets wat ik wil verkopen maar toen geen problemen gehad, heb wel een goede anti virus, maar toch ook geen rare pop ups gehad. Het is dan goed om te weten dat ik er de komende tijd ook niet meer terug naar hof.
 
Klopt idd, had vanaf vandaag ook bij elke klik een pop-up.
Voorheen nergens last van.

Gebruik ook Firefox, misschien ook maar eens een aantal plugins installeren zoals Maffo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik moet zeggen dat ik de laatste paar dagen erg vaak op die website kijk, maar ik heb nergens last van.

Ik run Fsecure op mijn pc en Windows Deventer. Ook heb ik addblocker aan staan. Op mn mobiel heb ik niks en dat werkt ook prima.
 
Ik moet zeggen dat ik de laatste paar dagen erg vaak op die website kijk, maar ik heb nergens last van.

Ik run Fsecure op mijn pc en Windows Deventer. Ook heb ik addblocker aan staan. Op mn mobiel heb ik niks en dat werkt ook prima.
Volgens mij is het ondertussen al opgelost, ik heb er ook geen last meer van.
 
  • Leuk
Waarderingen: DeroxAxe