airsoftmarkt.nl al paar dagen storing?

Martin friesland

Well-Known Member
4 jul 2018
108
35
Trophies
5
Zijn er ook andere leden die zich niet kunnen registreren bij deze website ?

Ik krijg de melding,

FOUT: Gebruikersregistratie is momenteel niet toegestaan.

heb het via me mobiel geprobeerd en andere pc of doe ik iets fout.

probeer al paar dagen

Heb contact gehad met webmaster zou het regelen maar helaas niks meer vernomen
 
Laatst bewerkt:
Dat specifieke probleem heb ik zelf niet gehad, dus daar kan ik niet mee helpen.
Zelf heb ik het probleem dat ik niet kan inloggen, dan krijg ik gewoon een blank scherm.
Registreren ging dan weer wel (nu heb ik dus 2 accounts gewoon puur omdat ik wou inloggen voor een leuke replica :p).
De site werkt altijd maar half jammer genoeg.
 
ik zit zelf in de ict zit te denken om website beheerder te worden van die site maar die man is slecht te bereiken vind zonde dat die site na de klote gaat en klopt ook niet met die site ik kan echt niet inloggen mensen die al acount hebben wel maar nieuwe kunnen niet meer registreren zie foto denk zelf de de lijst vol is door spam email adressen tenslote maakt de website niet gebruik van captcha
 

Bijlagen

  • website.jpg
    website.jpg
    392,5 KB · Weergaven: 386
airsoft markt bestaat tenminste nog, airsoftmarktplaats.nl is al zeker 3 maanden uit de lucht. Als je daar wat mooi's van zou kunnen maken zou dat zeker een grote toevoeging zijn voor alle airsofters.
 
Ik zit te denken om zelf maar 1 te maken de kosten van de hosting en site neem ik op mij alleen zijn er mensen die op zo site staan te wachten ? Zowel graag reactie met website namen en waarom der nog airsoft mp moet komen zoals ik zei ik wil best Betalen maar moet er wel veel intresse inzijn
 
Ik zit te denken om zelf maar 1 te maken de kosten van de hosting en site neem ik op mij alleen zijn er mensen die op zo site staan te wachten ? Zowel graag reactie met website namen en waarom der nog airsoft mp moet komen zoals ik zei ik wil best Betalen maar moet er wel veel intresse inzijn
Waarschijnlijk zal niet iedere airsofter deze topic zien, maar ik weet wel nagenoeg zeker dat de meeste zeer geïnteresseerd zijn in een goedwerkende 2e handse airsoft site aangezien ik er veel over hoor en zie.
Ik stem in ieder geval voor.
 
Ik zit te denken om zelf maar 1 te maken de kosten van de hosting en site neem ik op mij alleen zijn er mensen die op zo site staan te wachten ? Zowel graag reactie met website namen en waarom der nog airsoft mp moet komen zoals ik zei ik wil best Betalen maar moet er wel veel intresse inzijn

Zeker wel.
 
Is het misschien handiger om een aparte post/topic te maken om geïnteresseerde te verzamelen?