België of wachten?

C034

New Member
5 jan 2020
2
0
Trophies
1
Hallo allemaal,
Ik ben een 16jarige jongen en ben er over nadenken om misschien eens mee te doen in België.
Ik weet alleen niet als dat wel handig is en als ik daar wel wordt geaccepteerd door de meer ervaren airsofters. Of misschien is het wel handiger om wachten tot ik 18 ben en dan gewoon in Nederland airsoften
 
Een keer als huurder naar belgie is zeker niet verkeerd. Of je daarna beter kunt wachten ja/nee zou ik in ieder geval van de reistijd af laten hangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell en Crix
Toen airsoft in Nederland nog niet legaal was gingen veel spelers in België spelen.
Wat wel iets is om over na te denken is dat de veiligheid in België echt wat makkelijker benaderd wordt dan in Nederland.
Denk hierbij aan het volgende: Brillen in Nederland worden vrij streng gekeurd, in België mag je met "gaas" brillen rond huppelen.
Ik zie dat echt als een keiharde no go.
Daarnaast worden locaties in NL wat strengen gecontroleerd en bijvoorbeeld randen / afgronden / daken strakker omheind. Dat is wederom in België veel losser.

Dus ga lekker je gang in België maar doe mij een lol en let goed op je eigen veiligheid
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer
Denk hierbij aan het volgende: Brillen in Nederland worden vrij streng gekeurd, in België mag je met "gaas" brillen rond huppelen.

Ik zie dit vaak, maar bij unit 13 geven ze huurkitjes toch vaak genoeg mesh rommel mee hoor.


On topic, @iDylan is ook als jongere speler al meermaals gaan spelen, hij kan je misschien wat vertellen over hoe hij het ervaren had.
 
Mesh brillen arghhhh nee niet doen , nou ja ga je toch eens naar Belgie , kun je langzaam aan al wat eigen gear aanschaffen te beginnen met eigen bril , wat goede stevige schoenen en wellicht een leuke plate carrier/handschoenen /gezichtsbescherming .

Hoef je straks alleen nog een replica te kopen als je 18 bent en je nabv pasje hebt

Geloof me die 2 jaar zijn om voordat je het weet .

Robin