Boardgaming!

@Rebelattack Misschien wel het proberen waard!

Hoe heet je trouwens op Heartstone? Dan voeg ik je toe als je dat okay vind!
 
Magic draften heb ik een keer met Peter, Jasper en Tim gedaan. Erg leuk inderdaad zoals @Rebelattack zegt! Nu speel ik vooral tegen Tim op casual manier.
We bouwen allebei deckjes, spelen die tegen elkaar uit, sleutelen weer wat, spelen weer, sleutelen wat, etc.
 
Relic van Fantasy Flight en Talisman spelen lekker weg.
Robirally (oud maar foud!!)

En warhammer 40k tabletop (ok niet echt een bordspel)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
*back from the dead* Nu ben ik toch wel erg benieuwd hoe Monopoly zo te beïnvloeden valt, @Jan ... :p
 
*back from the dead* Nu ben ik toch wel erg benieuwd hoe Monopoly zo te beïnvloeden valt, @Jan ... :p
Wees bereid om te gaan rules lawyeren en houdt het boekje binnen grijp afstand.

Je tactiek gaat zijn dat je de arnhem en haarlem asap wilt hebben. "Even if this includes paying way to much for the properties." Zodra iemand anders die straten koopt, ga je een bod uitbrengen.
Als je eenmaal de straten compleet hebt (asap dus) ga je er, asap huizen op knallen. 4 stuks per kaart.
Upgrade ze NIET naar hotels. Op die manier is de huizenvoorraad op, wat bij monopoly gewoon kan.
Er is geen regel die dit verbied of jouw verplicht te upgraden naar hotels.
Het laat zien dat monopoly een verouderd spel is en er tegenwoordig veel mooiere en betere games zijn om te spelen. In zijn tijd was t een top spel, maar het is ingehaald :) en dat laat je zien met deze strategie. Is overigens niet mijn ontdekking, ik kwam t tegen op internet.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en Sadiek
Boardgames jazeker !
Wij spelen vooral Fantasy Flight games zoals Descent second edition, Mansions of Madness, Arkham Horror etc.
Ik vind eigenlijk alles van FF top games.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan