Combat Events 15 / 16 /17 mei vliegbasis Twente

Discussie in 'Skirms' gestart door MauriceV92, 13 dec 2019.

  1. Oddball

    Oddball Well-Known Member

    Lid geworden:
    27 jun 2014
    Berichten:
    1.053
    Leuk Bevonden:
    861
    Dat over hi-caps staat nou juist wel duidelijk op de site: geen hi-caps toegestaan. (Voor mij persoonlijk krijgen ze hier een dikke plus voor)
     
    Tjeerd L vindt dit leuk.
  2. Benniedictus

    Benniedictus Well-Known Member

    Lid geworden:
    11 mrt 2018
    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    207
    Van mij normaliter ook maar ze willen wel full auto toelaten. En dan met mid caps, compleet van t rabat, zoals ze in Twente zeggen.

    Als ze nou ammo limieten invoeren is t prima. Maar op deze manier neem je 10 mags mee en zak bbs+speedloader en je kan sprayen als een dolle, de hele dag....
     
  3. Recros

    Recros Well-Known Member

    Lid geworden:
    8 mei 2019
    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    52
    De PC volgooien met EPM`s, Odin speedloader meenemen, bb`s mee en de rof op mijn hpa op 30 zetten; dan leg je ook echt wel de "lijntjes" die je met een lmg normaliter legt.
     
  4. Ralph

    Ralph Active Member

    Lid geworden:
    25 nov 2018
    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    18
    In het kort ben ik kritisch omdat ik hoop dat dit een vet event gaat worden en er vanuit ga dat de orga mee leest of mee gaat lezen en er zijn voordeel mee doet. Ik en ons team staan te springen om tickets te kopen, maar doen dit nu nog niet.
     
  5. Thomaskrop

    Thomaskrop Well-Known Member

    Lid geworden:
    3 jun 2018
    Berichten:
    475
    Leuk Bevonden:
    213
    Krik denk mn hpa terug naar 15/20 rps en dan gewoon full auto sprayen inderdaad
    Dan blijve de koppies wel lekker naar beneden.
    Wordt vast leuk xD
    Odin mee in utility pouch en fles of 2 bb's in mn rugzak
    Heb 5 pts epm's op mn pc, 2 op mn belt en 1 in de replica (2 nog in de rugzak mocht t nodig zijn). 8x150= 1200bbs
    kan ik 1x extra bij vullen alle 10. dus zeg maar ongeveer 3000bbs die ik flink snel kan schieten
    Heb een 1.5l tank in mn rugzak en anders mn aeg met 7000mah batterij
    Ik kan wel lijntjes leggen ja hahahahaha


    P.s. dit is natuurlijk niet mijn intentie bij dit event maar als het moet zou het kunnen
     
  6. Benniedictus

    Benniedictus Well-Known Member

    Lid geworden:
    11 mrt 2018
    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    207
    Zie het lokale Enschedese krantje tubantia:

    https://www.tubantia.nl/regio/activ...-na-nieuwe-uitspraak-raad-van-state~a8478409/

    Er waren afgelopen jaren aantal hardcore en techno feesten waarbij Enschede, Oldenzaal en Hengelo mee konden genieten. Dus snap ze van stichting stil wel, al is t maar 2 dagen per jaar. Voor de rest hoor je alleen maar krekels, vogels en ander gespuis in t gebied. Maar als dat betekent dat ze een mooie airsoft locatie niet meer mogelijk maken snap ik ze minder goed....
     
  7. Sander

    Sander Partime Mod
    Medewerker Planner HQ Moderator HQ Aspirant Oud lid

    Lid geworden:
    10 mei 2014
    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    1.700
    Lees zojuist dat het niet doorgaat en iedereen zijn geld terug krijgt.
     
  8. Prinzie

    Prinzie Well-Known Member

    Lid geworden:
    28 mei 2018
    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    91
    Heb je toevallig een linkje waar dit vermeld staat? Ik zie alleen dat de event pagina van Immortals zelf offline is gehaald, je krijgt een 404 als je via de website naar het event wilt.
     
  9. MauriceV92

    MauriceV92 Well-Known Member

    Lid geworden:
    22 aug 2018
    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    191
    "
    Onlangs heeft u bij ons een ticket gekocht voor het evenement Immortals "Prologue" op vliegveld Twente.

    Helaas moeten wij u meedelen dat dit evenement NIET door zal gaan. Wij betreuren dit ten zeerste want, wij hadden er heel veel zin in om op deze locatie voor iedereen een prachtig evenement neer te zetten.

    Er zijn een aantal redenen die ervoor gezorgd hebben dat wij deze beslissing hebben genomen. Één hiervan is dat wij het minimale aantal verkochte kaarten niet gehaald hebben dat nodig is om alle kosten op te vangen. Wij zijn ervan uit gegaan dat er onder alle NABV leden zeker genoeg mensen zouden zijn die een dergelijk evenement zouden waarderen. Dit is helaas niet gebleken en wij kunnen dan niet anders dan het evenement annuleren.

    Daarnaast zijn er ook nog veel onduidelijkheden vanuit de organisatie van het vliegveld. Wellicht heeft het nieuws over de beëindiging van alle evenementen op het voormalige vliegveld u al bereikt via sociale media. Ook deze onzekerheid, en een mogelijke annulering van hun kant op een later moment draagt bij aan deze beslissing.

    Voor iedereen die een kaartje heeft gekocht betekend dit dat zij het volledige bedrag teruggestort krijgen op hun rekening. Dit doen wij uiteraard zo spoedig mogelijk dus ga ervan uit dat het binnen 14 dagen na dit bericht bij iedereen is teruggestort. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via info@combatevents.nl en dan helpen wij u graag verder.

    Hiernaast willen wij iedereen bedanken voor het vertrouwen in ons evenement en organisatie!

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben."
     
    QuickFix en Prinzie vinden dit leuk.
  10. Sander

    Sander Partime Mod
    Medewerker Planner HQ Moderator HQ Aspirant Oud lid

    Lid geworden:
    10 mei 2014
    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    1.700
  11. MauriceV92

    MauriceV92 Well-Known Member

    Lid geworden:
    22 aug 2018
    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    191
    zie bovenstaande :)
     
    Prinzie vindt dit leuk.
  12. Oddball

    Oddball Well-Known Member

    Lid geworden:
    27 jun 2014
    Berichten:
    1.053
    Leuk Bevonden:
    861
    Ik sluit me aan bij de reacties op Facebook, slechte en zeer vage communicatie vanuit de organisatie i.c.m. de regels tijdens het event hebben dit de das om gedaan.
     
    Tjeerd L en Crix vinden dit leuk.
  13. Prinzie

    Prinzie Well-Known Member

    Lid geworden:
    28 mei 2018
    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    91
    Ja, wat @Oddball aangeeft ben ik het volledig mee eens. Ik denk dat als het gehele plan van te voren duidelijk kenbaar was op hun website dat er veel meer interesse in was geweest. Ik was toen ik het tegenkwam ook aardig geïnteresseerd, totdat ik alle regels ging lezen en dat er tussendoor ook gewoon een aantal dingen zijn gewijzigd. Terwijl er misschien al kaarten waren verkocht aan mensen met LMG's en die opeens te horen krijgen midden in het verkoopproces ja jullie mogen geen full auto LMG's meer runnen. Ook de communicatie over het verblijf en het eten was wat mij betreft zeer onduidelijk, tot zover ik weet was het nog steeds zo dat de BBQ nog onder voorbehoud stond, want ze waren in discussie of dit wel mogelijk was, zelfde geldt voor de catering, waar geen prijslijst was aangezien dit ook nog besproken moest worden, maar onderhand wel iedereen ervan ontzien hun eigen eten en drinken mee te mogen nemen. Dan ben ik bang dat je van die festival prijzen krijgt: €4,50 voor een flesje water vindt ik gewoon veel te prijzig. En zo waren er nog wel een aantal dingen die gewoon niet duidelijk/slim gecommuniceerd werden.

    Jammer dat ze het niet gehaald hebben, was toch stiekem wel benieuwd hoe dit evenement uiteindelijk zou gaan verlopen en wat de feedback hierop was geweest vanuit de mensen die zich wel hadden aangemeld.
     
    Benniedictus en Crix vinden dit leuk.
  14. QuickFix

    QuickFix Well-Known Member

    Lid geworden:
    26 mrt 2015
    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    273
    Voordat je iets organiseert doe je doorgaans eerst marktonderzoek.
    Wel flauw dat ze, tussen de regels door, de oorzaak dan toch bij NABV-leden leggen. o_O
    Altijd leuk: spelvaudten in officiële communicatie naar buiten toe. :rolleyes:
    (Betekent moet hier met een T)
     
  15. MauriceV92

    MauriceV92 Well-Known Member

    Lid geworden:
    22 aug 2018
    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    191
    Oef, scherpe (maar in mijn optiek terechte) feedback!
    Bedankt.
     
    QuickFix vindt dit leuk.
  16. Patje2233

    Patje2233 Well-Known Member

    Lid geworden:
    11 jul 2017
    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    40

    je zou als oorzaak ook dit forum lijntje kunnen noemen. Als je google gebruikt om meer info te vinden over dit event was er weinig te vinden behalve dit lijnt en de site van de orga zelf.
     
  17. Thomaskrop

    Thomaskrop Well-Known Member

    Lid geworden:
    3 jun 2018
    Berichten:
    475
    Leuk Bevonden:
    213
    Was vrij weinig promotie gedaan in m'n optiek en veel commentaar op de regels.
    Misschien dit opnemen in toekomstige evenementen.

    Desondanks had ik me er best op verheugd, er is bijna niks beter dan een weekend lekker knallen met wat vrienden
     
  18. Patje2233

    Patje2233 Well-Known Member

    Lid geworden:
    11 jul 2017
    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    40
    zo zou iedereen erin moeten staan, lekker knallen! zo zeuren op regels binnen een discipline sport.(hoe dan?) Maar goed dat we met die mensen de oorlog niet hoeven te winnen :).

    Daarbij denk ik dat het ook echt niet makkelijk is om op een pop-up locatie in Nederland een event neer te zetten ivm keuringen en andere eisen!
    Als ik zelf naar mijn laatste weekend event kijk in Meerle wat stuk is gegaan door gebrek aan regels denk ik dat het idee echt goed was, Jammer inderdaad alleen van de uitvoering.

    Ik had zelf als orga ook gekozen eerst meer naam te maken door bv ook losse dagen te laten spelen. zo langzaam groeien richting de regels die er nu waren was een beter suc6 geweest gok ik

    Wat ik ook denk is dat mensen hier probeerde opbouwde kritiek te geven. Als dat hun doel was is dat echt mislukt en juist af-fakkelen geworden helaas.
     
    #78 Patje2233, 19 feb 2020
    Laatst bewerkt: 19 feb 2020
  19. Kevinvr

    Kevinvr Well-Known Member

    Lid geworden:
    20 feb 2018
    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    341
    Huh? :confused:

    Begrijp ik je goed dat je eerst vind dat mensen te veel zeiken over slechte regels (incl belediging), om vervolgens toe te geven dat een eerder event wat je hebt aangedaan flopte door slechte regels?
     
  20. Patje2233

    Patje2233 Well-Known Member

    Lid geworden:
    11 jul 2017
    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    40
    jou mening is nu dat er slechte regels waren, dat is een verschil met geen regels?
    Maar was er niet een gebrek aan communicatie? Ik ben het er mee eens dat de Orga veel beter had gemoeten naar buiten toe!
     

Deel Deze Pagina