G&G CM16 SRXL Red Edition met Redline Milsim Engine

thomas

Member
12 aug 2017
17
5
Trophies
2
G&G CM16 SRXL Red Edition

In samenwerking met Airsoftstore Oostamp en Grizzly Squad

Deze M4 variant is een nieuwe editie recent uitgebracht. Het replica is voorzien van verschillende rood kleurige accenten die de replica perfect estetisch versterken.

Als standaard replica heb ik nog nooit zo'n complete replica gezien.

Met tal van interne upgrade:

- precision barrel 6.03 aluminium barrel
- speciale hop up unit die beter gefixeerd zit
- kleine U die de hop up unit helpt fixeren op de upper
- 2 vijzen om de gearbox te centreren in de hop up unit
- mosfet
- geshimt
- de braampjes zijn gefreest van de gearbox
- volle cilinder
- gearbox moet niet open om de veer te vervangen
- klipjes die de kabels in de gearbox fixeren
- plastieken stukje die de kabels van de gears van de motor beschermt
- piston met steel tandje

De externe upgrades zijn iets beperkter:

- de body is van een sterk polymeer gemaakt met uitzondering van de rails
- ambidexter mag release
- ergonomische grip

enkele minpuntjes:

- geen deanconnectorren
- de stock is stroef en luid om stevig te fixeren ingame
- er zijn aanpassingen nodig om andere hop up units te installeren
- opbergruimte in de stock geeft voor mij geen enkele meerwaarde

Conclusie:

Deze replica heeft een zeer brede waaier aan aanpassingen die met zeer weinig moeite zeer veel effect hebben. Het is leuk om te zien dat een merk zo veel moeite steekt in een stock replica die aan een zeer aangename prijs verkocht wordt (315€). Voor de beginnende of ervaren airsofter is dit een prachtig wapen omdat zeer veel reeds aanwezig is en dus een minimum aan upgrades een sterk resultaat kunnen bereiken.

Rekening houdende dat bij ieder aangekochte replica


Project:

Hier werd een redline M7 Milsim in geinstalleerd in combinatie met een prometheus precision barrel, prometheus concave nub en MAXX Hop up unit.
Tevens werd de luchtaanvoer verplaatst naar achter onder de stock mbv een redline rear connector

De M7 milsim heeft als voordeel dat er geen electronica aan te pas komt, dus geen problemen met vochtigheid of lege batterij, zoals er lucht is kan je schieten.

Doordat de nozzle naar achter blijft zolang de trekker naar achter gehouden wordt feed praktisch elk magazijn.

De MAXX hop up unite zorgt wel voor dubbele feeds met een te zacht rubber.

Bevindingen:

Deze instalatie kan je zelf doen indien je al ervaring hebt met HPA engines te installeren. Er zijn wel wat mods nodig om alles te doen passen. Zeker in combinatie met de MAXX Hop up unit en rear connector.

De redline engine doet perfect zijn werk, blijft mooi constant. Ze is iets luider dan vb een polarstar maar met een werkende silencer is deze hetzelfde of net wat stiller.

Naar luchtefficientie moet ik deze nog testen in het veld hoe goed deze is.
 
Ook al op airsoft.nl geplaatst zonder enige introductie van de persoon zelf, komt heel erg over als reclame ipv een review.
Nogtans niets als reclame bedoelt,
zijn mijn eerste reviews en probeer ze zoveel mogelijk te verspreiden zodat ik feedback kan krijgen wat beter kan en ik wat goede informatie kan rondspreiden :)
 
Misschien is een beetje achtergrond info over het merk leuk, voor mij klinkt het allemaal heel erg onbekend.
Ik weet niet of je er foto's van hebt. Zeker de speciale onderdelen zijn erg leuk om eens te laten zien. Zo kan je goed laten zien wat het verschil is tussen deze replica en elke standaard andere.
In dit subforum heeft @Oddball ook een aantal reviews geschreven welke helemaal compleet zijn, misschien kan je daar ook inspiratie uit opdoen ^^
Je hebt de structuur zeker al goed aangebracht, alleen het visuele plaatje ontbreekt nog een beetje.
 
Ben ook wel benieuwd naar wat foto's ook leuk om te zien hoe je deze upgrades hebt gedaan met name de mods.
 
Soms zijn rebel en ik elkaars tegenpolen.
Hiero ben ik het met hem echt volledig eens komt aardig over als reclame en een verkoop praatje je gaf aan is niet zo bedoeld maar let er de volgende keer alsjeblieft op maar goed feed back here it is:

Begin bij het begin van okay wat is dit nou voor iets en hoe staat het met merk en wat is je doel.
Punt 2 een goede review heb tijd nodig dit is als jah een rap verkoop praatje effe heel hard door de bocht ten minste zo komt het over(no offense hiero)
Punt 3 elke aanpassing doe je met een reden wat en waarom is handig;)
Punt 4 ondanks dit alles keep it simple and keep it advanced balans is key hierin

Good luck
 
Soms zijn rebel en ik elkaars tegenpolen.
Hiero ben ik het met hem echt volledig eens komt aardig over als reclame en een verkoop praatje je gaf aan is niet zo bedoeld maar let er de volgende keer alsjeblieft op maar goed feed back here it is:

Begin bij het begin van okay wat is dit nou voor iets en hoe staat het met merk en wat is je doel.
Punt 2 een goede review heb tijd nodig dit is als jah een rap verkoop praatje effe heel hard door de bocht ten minste zo komt het over(no offense hiero)
Punt 3 elke aanpassing doe je met een reden wat en waarom is handig;)
Punt 4 ondanks dit alles keep it simple and keep it advanced balans is key hierin

Good luck
Ik heb deze nu uitvoerig kunnen testen, best een nieuwe topic maken met de conclusies of zou ik beter hier een reactie op maken?
 
Het is een review, dus past het imho het best in dit topic. Probeer er niet zo'n verkoop praatje van te maken zoals de eerste post. Ik ben benieuwd naar de negatieve punten van dit apparaat.
 
Kijk maar wat je handig vind.
Maak je een nieuw topic verwijder ik deze, ga je in dit topic verder dan haal ik de bezem er ff doorheen.