Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
JAWOHL! Nog een prachtige off-topic topic (topic-ception?!)

Welke games worden er hier gespeeld en op welke platformen?

Ik mag zelf graag (in de spaarzame momentjes wanneer ik tijd heb :( :( ) Squad spelen. Alsof je digitaal aan het airsoften bent ^_^ De spirituele opvolger van de Project Reality mod van Battlefield 2.

Men of War 2 ben ik ook recent aan begonnen onder begeleiding van @Conrex .

Dit speel ik allebei op de PC.

Op mijn PS4 ben ik nu met Just Cause 3 bezig, Fallout 4, en natuurlijk GTA 5 :D
 
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey
Op pc speel ik Project Reality, Arma en Rocksmith en op de xbox one speel ik BF4, FIFA en Rocksmith:D
 
Men of war haha grappig hoor je niet zoveel , heb ik helemaal grijs gespeeld , die was ook 3 d ondersteund , speelde ik dus ook met mijn NVIDIA 3D Vision brill op , echt heel mooi ziet het er dan uit , verder mag ik nog graag Rainbow six siege spelen , vroeger met vrienden vaak oudere Rainbow-six varianten gespeeld zowel lan als online , mooie tijden waren dat ;)
 
Ik speel op de PS4, wanneer ik tijd heb, voornamelijk BF4 en GTA V.
 
  • Leuk
Waarderingen: b.samriey
Speel voornamelijk battlefield alleen op momenteel geen pc of PlayStation.

Op telefoon speel ik hearthstone heroes of warcraft

En dat is het wel zoon beetje nu heb net huis gekocht dus dat gamen komt later allemaal wel een keer :p
 
Zelf spel ik als ik daar de tijd voor kan vinden arma op de pc en heeel soms wat bf4 met vrienden.
Squad is ook tof squad = arma op een andere engine :D
Voor de rest geen gekke dingen lekker tactisch gamen net als op het veld !
 
800+ uurtjes geklokt in Arma 3. Dagelijks speel ik met een redelijk grote duitse clan Exile + RHS op Chernarus.
Verder o.a BF4,BF1,Factorio,Space Engineers,net Deus Ex MD uitgespeeld.
 
My wonderful environment.!
You can hook me up on PS4 with
Hustle Kings (Billiard/ Snooker game) you can download it for free from PlayStation store.
Project CARS
Dark souls 3
Blood borne
Uncharted 3
And many others
On PS3 you can hook me up with
Battlefield 3
Medal of honor 2010
Ghost recon future soldier
But in general i need really good challenger on Hustle Kings :cool:
 
Ik speel op ps4. Nu veel BF4 en zo nu en dan Star Wars Battlefront. Verder heb ik veel tijd gestoken in The Witcher 3, Fallout 4 en Dying light. Uiteraard ben ik ook fan van bijna alles wat Naughty Dog maakt en speel ik op de brakke zondag graag spellen van Telltale Games (denk aan the walking dead, game of thrones en the wolf among us) Daarnaast heb ik nog wat spellen die ik zo nu en dan een keer opstart maar dat zijn er te veel om op te noemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zelf sinds vorig jaar lid van 'PC Master Race'. Ik houd erg van hak/zaag/ram- en beukwerk, dus ik speel veel shooters en CO-OP games.
Ben nu aan het wachten op Battlefield 1 en ondertussen houd ik mij nu bezig met Battlefield 4 / Killing Floor 2 en Insurgency.
Insurgency speel ik bijna alleen maar Co-op op de Sernix servers. Met 32 man tegen een overmacht van slimme Taliban strijders knallen. Als je bijvoorbeeld aan het campen bent vanaf een uitkijkpost dan heb je grote kans dat er een RPG door het raam komt zetten.
 
Laat ik dan weer even heel vreemd gaan doen...

Ik speel graag survival games waarbij de nadruk ligt op bouwen.
Momenteel erg fan van Rust waarin je begint met een steen en een fakkel... vanaf daar zoek je het maar uit.
Letten op eten/drinken/gezondheid en resources sprokkelen om een basis op te bouwen met voorzieningen is dan ook erg leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Laat ik dan weer even heel vreemd gaan doen...

Ik speel graag survival games waarbij de nadruk ligt op bouwen.
Momenteel erg fan van Rust waarin je begint met een steen en een fakkel... vanaf daar zoek je het maar uit.
Letten op eten/drinken/gezondheid en resources sprokkelen om een basis op te bouwen met voorzieningen is dan ook erg leuk.

The forest al gespeeld?
 
Eerder heb ik veel BFBC2 (Vietnam) en BF3 gespeeld, later ook DayZ Mod en Arma 3. In Arma 3 zo'n 900 uur geklokt waarvan het grootste deel in Stratis Wasteland. Op dit moment eigenlijk alleen Rocket League :D
 
Lets see, als het om multiplayer gaat:
BF4
Overwatch
Company of heroes 2
Squad
Red Orchestra 2

Als het om singleplayer gaat:
Witcher serie
Fallout serie
GTA's


en veel meer :p
 
The Forest niet nee, erg hooked aan Rust... mede vanwege PVE (Player vs Environment). Ik vind samenwerken leuker dan tegen elkaar vechten.

Rust ziet er wel lachen uit! The forest is ook PVE btw. Je moet kampen, traps, gereedschap wapens etc allemaal zelf bouwen om te overleven op een eiland waar je bent neergestort. Zo nu en dan kom je kanibalen tegen of komen ze naar je kamp (ik geloof dat je dit ook co-op kunt spelen dus dan kan je ook samenwerken)

 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Ik speel lastste tijd vaak btf4 (op pc natuurlijk) gebruiker: Toothpick-NL

En af en toe minecraft op eigen server.

Owja en laatst met vakantoe old scool "anno 1602" gespeeld.