Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

michielvdz

Well-Known Member
11 jul 2017
148
224
Trophies
13
Vaak gebeurd het dat ik op zoek ben naar een bepaald artikel en dat ik best wel wat hulp kan gebruiken. Mogelijk dat we dit soort kleine vragen kunnen verzamelen in 1 centraal topic ipv 800 verschillende topics.

Om gelijk goed te beginnen: Iemand enig idee waar ik de volgende haken kan vinden?

4pcs-Gun-Rack-Hangers-Hooks-Wall-Mount-Shotgun.jpg


Ik wil namelijk mijn replica's in een kast ophangen. Kan ze echter in Nederland nergens terug vinden. Alleen in Amerika met torenhoge verzendkosten.

Wie wijst me de goede kant op? :)

EDIT:
Hornbach, rubbercoating haken
http://www.hornbach.nl/shop/ALFER-u...nkt-staal-d-35-x-h-82-mm/8413841/artikel.html
 
Laatst bewerkt:
Lijken mij gewoon standaard haken die je bij de doe het zelf zaken zou moeten kunnen vinden, je zal ze alleen dan zelf met een strip moeten bekleden. Of misschien bij een ijzerwaren handel.
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Gamma had ze. Ik heb ze een jaar of 4 geleden gekocht voor auto onderdelen (bumpers, grill... Enz)

Weet alleen niet of ze daar nog zijn. Gamma heeft niet altijd alles op de website.
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Ik zou idd wat bouwmarkten langs gaan. Hornbach zou ook wel een goeie kunnen zijn, gezien die over het algemeen een groter assortiment hebben dan je standaard bouwmarkten.

Daarnaast kan kleinere lokale ijzerwaren winkels proberen. Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar als ik rare maat bouten oid zoek ga ik tegenwoordig rechtstreeks naar Beerenpoot in Hilversum. Het is eigenlijk nog niet voorgekomen dat ik daar niet geslaagd ben. Hoe hun haken assortiment eruit ziet weet ik alleen niet :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Mike-Whiskey
Gamma heeft ze inderdaad, onder andere bij de fiets ophang systemen. Mogelijk moet je zelf nog wel een zacht binnenkantje erin plakken, zodat je replica niet beschadigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mike-Whiskey
Ik ben morgen in de Hornbach, kan wel even kijken of ze ze hebben.
 
Ben een par vergelijkbare haken tegengekomen bij de ophangsystemen. Zijn zilverkleurig met ronde dop. Voor gereedschap e.d.
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Ik zou voor een WE of TM gaan, net zo goed als niet beter, meer aftermarket parts beschikbaar en veel beter te upgraden en ook nog heel belangrijk mags zijn nog veel beter te vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Ho ho ho! :D

Dit was juist de bedoeling voor al die 1000 kleine vragen en 1000 bijbehorende topics. Om dat juist te voorkomen. ;)

Heb ze vandaag nog besteld omdat ze goed verkocht waren afgelopen paar dagen. Hoop mensen met het zelfde idee lijkt het wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Sorry dat ik je topic hijack... maar (nee geintje).

Ik heb de volgende: misschien ben ik lui... maar waar kan ik nieuwe o-ringen vinden voor zowel m'n HK416 magazijnen en pistol mags?
Aangezien ik alles tweedehands had en er 1 magazijn lekt wil ik ze allemaal vervangen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en michielvdz
Sorry dat ik je topic hijack... maar (nee geintje).

Ik heb de volgende: misschien ben ik lui... maar waar kan ik nieuwe o-ringen vinden voor zowel m'n HK416 magazijnen en pistol mags?
Aangezien ik alles tweedehands had en er 1 magazijn lekt wil ik ze allemaal vervangen :)

Open even je eigen topic joh! ;)

Ik heb hier de mijne vandaan.
http://www.khmountain.com/airsoft/product_info.php?products_id=1911


Andere tip die ik destijds kreeg:
Als er in je buurt een Fabory of Wurth winkel zit kun je precies zoveel o-ringen in je gewenste maar kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Tactical Bear
Andere tip die ik destijds kreeg:
Als er in je buurt een Fabory of Wurth winkel zit kun je precies zoveel o-ringen in je gewenste maar kopen.

Nou, die zitten beide 15 minuten van me vandaan :) Dus dan ga ik daar maar eens heen binnenkort. Maar moet ik dan nog specifieke zijn? of maakt dat niet zo veel uit?