Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

niet vergeten dat deze lensen niet officieel rated zijn voor airsoft, wat er ook beschreven staat. ik zou het dus ook niet afraden hiermee te spelen.
De vraag was ook niet waar ik deze kan vinden, want deze heb ik al gevonden. De vraag was of hier gekeurde versies van bestaan. Meestal zijn de ali dingen knockoff van een bestaand iets, dus ik vroeg me af wat het origineel dan zou zijn.

Een ali lens van 2 tientjes zou ik niet vertrouwen als het om mn ogen gaat haha (al heb ik er 2 natuurlijk /s)
 
De vraag was ook niet waar ik deze kan vinden, want deze heb ik al gevonden. De vraag was of hier gekeurde versies van bestaan. Meestal zijn de ali dingen knockoff van een bestaand iets, dus ik vroeg me af wat het origineel dan zou zijn.

Een ali lens van 2 tientjes zou ik niet vertrouwen als het om mn ogen gaat haha (al heb ik er 2 natuurlijk /s)

Ik heb zelf het origineel hiervan nog nooit gezien. ik dacht eerst dat het clone dye i4 lensen waren die erin zaten, maar volgens mij zijn ze niet hoog genoeg daarvoor.
 
€ 22,19 49%OFF | Tactische Schieten Apparatuur Airsoft Paintball Masker Veiligheid Beschermende Anti-Fog Goggle Volgelaatsmasker Met Zwart/Geel/schoon Lens https://a.aliexpress.com/_BTo2mz

Weet iemand of hier ook een gekeurde versie van te vinden is? Het design en de grootte maken hem ideaal met een helm en het ziet er strak uit.

Echter heb ik nooit een ander bedrijf zoiets zien maken, lenzen komen zo te zien ook niet overeen met dye of iets dergelijks. Heeft iemand een idee?


Ik ken iemand die zelf mesh heeft geknutseld onder zijn paintballvisor, mss een optie als je je verveelt en avontuurlijk voelt. of een paintball lens passend maken maar dat is wrs ook niet aan te raden aangezien je dan de integriteit van de lens gaat aanpassen.
 
Ik ken iemand die zelf mesh heeft geknutseld onder zijn paintballvisor, mss een optie als je je verveelt en avontuurlijk voelt. of een paintball lens passend maken maar dat is wrs ook niet aan te raden aangezien je dan de integriteit van de lens gaat aanpassen.

Ik hou het voorlopig maar gewoon bij m'n i5, wie weet dat ik het ooit nog eens tegen kom van een bekend merk.

Zeker dingen als dual panel lenzen zou ik niet zo snel een zaag in zetten nee
 
Iemand een idee waar ik een holster kan vinden voor mijn SSP18. Wil er m'n tracerunit, x300 kloon en reddot mee kunnen gebruiken. Kom niet verder dan de Blackhawk Omnivore maar die is erg slecht verkrijgbaar...
 
Iemand een idee waar ik een holster kan vinden voor mijn SSP18. Wil er m'n tracerunit, x300 kloon en reddot mee kunnen gebruiken. Kom niet verder dan de Blackhawk Omnivore maar die is erg slecht verkrijgbaar...

Misschien is dit een idee, maar je moet even kijken of je dat wel prettig vindt met je X300, aangezien hij dan lager komt te zitten....
 
Hey gasten, ik ben hard op zoek naar een A-Tacs AU broek die lang maar smal is. Ik heb een beetje een ingewikkelde maat 30”/36” maar voor een 32”/36 vier ik al feest. Heeft iemand toevallig enig idee waar ik dat kan vinden? Dankjewel!
 
Hey gasten, ik ben hard op zoek naar een A-Tacs AU broek die lang maar smal is. Ik heb een beetje een ingewikkelde maat 30”/36” maar voor een 32”/36 vier ik al feest. Heeft iemand toevallig enig idee waar ik dat kan vinden? Dankjewel!
Ik weet dat UF Pro dit soort maatvoeringen aanhoudt. Maar dat zijn broeken die behoorlijk aan de prijs zijn.

Ik heb met standaard, goedkopere combat pants denk ik hetzelfde probleem als jij: ze zijn allemaal te kort. Ik ben daardoor uiteindelijk ook overgestapt op UF-Pro, omdat ik gewoon geen betere pasmaat kon vinden voor mijn lengte/breedte.

UF Pro viel bij mij wat klein uit, dus ik moest zelf een maatje groter nemen.

Is dit de camo die je bedoelt?: https://ufpro.com/camouflage-patterns/a-tacs-ucon
 
  • Leuk
Waarderingen: wortel
Ik weet dat UF Pro dit soort maatvoeringen aanhoudt. Maar dat zijn broeken die behoorlijk aan de prijs zijn.

Ik heb met standaard, goedkopere combat pants denk ik hetzelfde probleem als jij: ze zijn allemaal te kort. Ik ben daardoor uiteindelijk ook overgestapt op UF-Pro, omdat ik gewoon geen betere pasmaat kon vinden voor mijn lengte/breedte.

UF Pro viel bij mij wat klein uit, dus ik moest zelf een maatje groter nemen.

Is dit de camo die je bedoelt?: https://ufpro.com/camouflage-patterns/a-tacs-ucon
Super! Dankjewel voor het advies! Ze hebben helaas niet de camo die ik zoek maar wel absoluut goede maten, lijkt erop dat ik toch maar moet overstappen op flecktarn ;) ik ga ze proberen
 
  • Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie