Hulp omgeving Den Bosch

Rookie

Member
10 mrt 2018
10
4
Trophies
2
Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen (zeggen wat ik moet doen haha) een p*/wolverine engine (evt. Drop in kit v2) te installeren in mijn replica!

Graag wil ik mijn ARP .556 ombouwen naar een echt HPA beest. De eerste kleine upgrades zitten er al op en in. (De meest simpele zoals outer en inner barrel, hop up kamer en set, en een leuk setje blauwe accessoires)

Aangezien dit de eerste keer is geweest dat ik een replica uit elkaar heb gehaald heeft hier al een hoop tijd in gezeten. (Leuk, maar nu wil ik resultaten gaan zien)

Ik durf niet om zonder begeleiding de meest belangrijke elementen uit mijn nu nog werkende replica te halen. Helaas zijn de bedrijven die bereid zijn om dit werk te doen, niet happig om mij hierbij te laten zodat ik het kan leren.

Uiteraard is een leuke vergoeding bespreekbaar!

Groetjes!
 
Misschien ben je dan nog wel het best af bij Com-Bat. Die zijn volgens mij wel heel goed op de hoogte van Wolverine in ieder geval... is ook relatief dichtbij Den Bosch.
 
Ik ga dezelfde build uitvoeren (ARP556 met een HPA engine, moet alles alleen nog bestellen), maar ik raad je sowieso aan een nieuwe gearbox shell te kopen. Dan kun je de oude compleet en heel wegleggen (en terugplaatsen indien nodig). Deze tip kwam ik niet tegen op het internet.

Maar er zijn filmpjes op internet die alles heel duidelijk en stap voor stap uitleggen, alsof er iemand achter je staat en zegt wat je moet doen.


-Off-topic-

Heb je je oude hop-up nog liggen van G&G en doe je deze weg?
 
ik heb in mijn geval alles uit de oude gearbox gehaald maar dacht idd achteraf er ook aan dat een nieuwe shel slimmer was geweest dus goede tip!

in dat geval zou je een nieuwe gearboxshel en triger moeten kopen en dan ben je er eigelijk klaar voor. en met wat hulp van hier en internet is het zeer goed te doen want het stelt niet veel voor vond ik.

als je wat dichter bij had gewoon had ik je er best persoonlijk bij willen helpen want vind het leuk spul om mee te prutsen

als je wil mag je me een berichthe sturen dan lrijg je mn nummer en kan ik mischien wat makelijker helpen kijk maar:)
 
Laatst bewerkt:
Heey ik woon bij Den Bosh en wil je er best mee helpen. :)
Mocht je voor een p* gaan heb je zo ver ik weet geen extra lege gb shell en trigger nodig. (is al weer ff geleden dat ik p* heb gevolgd.)
 
dat hangt van de engine af in het geval van de fusion engine niet maar bij een jack of f2 wel.
mischien goed om rekening mee te houden is dat volgens mij de polarstar ugs(dit is de hpa tank in stock) niet werkt met de fusion engine
 
Haha gasten bedankt voor jullie gouden tip! Nou wilt het toeval dat ik dit lees, net nadat ik de hele gearbox al heb leeggehaald o_O:D

Heb een inferno Premium edition gekocht! Het wil allemaal redelijk vlotten alleen past inderdaad mijn stock trigger niet ten opzichte van het triggerboard.

Ook zie ik niet hoe ik de ambidextrous fire selector terug kan plaatsen. Aangezien een gedeelte hiervan in de gearbox zit waarbij het niet genoeg ruimte over laat voor het triggerboard..

Al met al een puzzel waar ik nu uit frustratie even mee ben gestopt.

Alle tips en tricks zijn sowieso welkom!

Ik ga jullie zo proberen een berichtje te sturen bedankt voor de hulp allemaal :cool:
 
mischien goed om rekening mee te houden is dat volgens mij de polarstar ugs(dit is de hpa tank in stock) niet werkt met de fusion engine

Ben jij ook met de UGS aan het stoeien of gewoon een tip? :D

Haha gasten bedankt voor jullie gouden tip! Nou wilt het toeval dat ik dit lees, net nadat ik de hele gearbox al heb leeggehaald o_O:D

Maakt niets uit voor het eindresultaat dus.;)

Ook zie ik niet hoe ik de ambidextrous fire selector terug kan plaatsen. Aangezien een gedeelte hiervan in de gearbox zit waarbij het niet genoeg ruimte over laat voor het triggerboard..

Dat is een goede ja, daar had ik nog niet over na gedacht. Zijn ze wel compatible met ambidextrous selector plates?
The Wolverine MTW kan in ieder geval wel met ambidextrous selectors uitgevoerd worden en hier zit ook de inferno engine in.

Misschien kan @Thomaskrop vertellen hoe de binnenkant van zijn MTW eruit ziet?
 
Beste, ik heb een Wolverine mtw. Dit is eigenlijk het perfecte hpa systeem in m'n mening. Zit een Wolverine Inferno gen 2 in die is aangepast voor de beste alingment. Schiet out of the box 1.2j .32 65-70m, en voelt geweldig.
Ik woon zelf in Geldermalsen en heb veel hulp gekregen bij com-bat. Super aardige kerels, zijn zelf certified wolverine techs en twee werknemers hebben een mtw.
 
Ben jij ook met de UGS aan het stoeien of gewoon een tip? :D



Maakt niets uit voor het eindresultaat dus.;)



Dat is een goede ja, daar had ik nog niet over na gedacht. Zijn ze wel compatible met ambidextrous selector plates?
The Wolverine MTW kan in ieder geval wel met ambidextrous selectors uitgevoerd worden en hier zit ook de inferno engine in.

Misschien kan @Thomaskrop vertellen hoe de binnenkant van zijn MTW eruit ziet?

ik sta op het punt een ugs te bestelen maar ze zijn op het moment nog niet op vooraad zo ver ik weetaankomend weekens ga ik een dagje spelen met een 13ci tank dat is het laatste dat ik nog even wil checken kwa schooten uit een tank:)

het niet passen met de fusion engine kwam ik online tegen en volgens mij komt dat door dat een deel van de regulator in de gear box steekt

ik vind de wokverine zeker een mooi ding! en erg netjes geprijst en het scheelt een hoop gedoe ten opzichte van zelf inbouwen het moet kwa looks aleen wel je smaak zijn natuurlijk.

wat betreft 1.2j out of the box dat is dan wel gewoon een kwestie van aan je kraantje draaien met de chrono ernaast dus vind ik niet zo biezonder;)

als ik het me goed heriner is de mtw een split gear box net als bij een ics toch? stel je moet de engine een x openmaken voor onderhoud omdat er zat in komt scheelt dat een hele hoop dus dat is wel ideaal!
 
Laatst bewerkt:
Wolverine mtw heeft ook wraith areo stock die je erbij kan bestellen (zelfde concept als ugs).
Ja, Wolverine mtw is een body pin eruit en je klapt hem open en zit de Inferno gen 2 in de upper.
Ik heb echt twee linkerhanden mbt techen maar kon de mtw helemaal uit elkaar halen binnen tien minuten.
 
ik sta op het punt een ugs te bestelen maar ze zijn op het moment nog niet op vooraad zo ver ik weetaankomend weekens ga ik een dagje spelen met een 13ci tank dat is het laatste dat ik nog even wil checken kwa schooten uit een tank:)

Bij Powair6 is hij wel op voorraad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok
Iedereen bedankt voor de hulp! Je stelt hier eem vraag en 2 dagen later is het geregeld. Een van de voornaamste reden waarom ik airsoft zo tof vind! Nogmaals thanks community, zaterdag bij area 077 uitproberen!

(Wilde wel een filmpje met eindresultaat posten maar is helaas te groot)

C you @ the field:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok