ICS APE op HPA, is dit mogelijk?

GunzBlazinNL

New Member
20 mei 2017
1
0
Trophies
1
hello,

Ik heb momenteel een ICS APE maar ik wil overstappen op HPA. Nu is mijn vraag is dit mogelijk met deze replica vanwege de split gearbox? Ik wil of een wolverine of een polarstar erin zetten maar Ik lees gemengde dingen, de een zegt dat het wel kan en de anders van niet. Iemand ervaring?

Alvast bedankt.
 
Dag nieuwe forumgebruiker,

Helaas kan ik je niet helpen bij je vraag aangezien ik daar geen ervaring mee heb.

Maar op dit forum/deze community zijn we gewend ons eerst voor te stellen voordat er allemaal topics komen van volslagen onbekende mensen.
Niet dat ik je het forumplezier niet gun, maar ik vind het leuker om iets meer te weten van de persoon achter de avatar.
En als mensen je kennen zijn ze over het algemeen eerder bereid om te helpen dan wanneer je hier 1 bericht post en daarna niks meer van je laat horen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
Waarom vraag je het niet direct aan de fabrikant? Ik bedoel van P* weet ik het niet maar bij Wolverine zullen ze zo je vraag beantwoorden gezien ze dit vast en zeker ook wel getest hebben. Iig de Cylinder window en cylinderhead is qua pasvorm gelijk aan een V2 dus een Wolverine Inferno zou moeten passen, mogelijk dat je alleen bij Wolverine een custom nozzle moet laten maken gezien die niet standaard M4 is, idem dito met de P* Jack, volledige replacements van de gearbox shell durf ik niks van te zeggen.

Andere is dat je het split gedeelte voortaan voorzichtig moet open doen gezien er kabels tussen de lower en top gearbox lopen.