Maffo

Well-Known Member
4 sep 2016
1.232
896
Trophies
17

Bijlagen

  • Maffo’s beginnershandleiding.pdf
    743,9 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Goeie guide, ik mis wel de systema ptw bij high end :p

Ook maar sticky gemaakt.
 
Zou jij een beginner een ptw/ ptw kloon aanraden dan Sander? Die zijn niet alleen gerust tweemaal zo duur als een tm, maar voor zover ik weet ook een hoop gedonder. Maar ok, ik zal het erbij zetten: 'Mocht je geld teveel hebben, dan is een ptw ook nog een optie.' :)
 
Ik zou nooit een kloon aanraden.
Als je dan toch wat wil koop dan een echte.
Ik ben niet echt bekend met het gedonder?
Gedonder was met de oude modellen.

Maar als de beginner serieus is en zeker weet vaker te spelen dan, ja.
Ik raad zeker een ptw aan. Ik had gewild dat iemand dat bij mij had gedaan dat had me een hoop geld bespaard.
 
Even vermelden:
Bij je shop lijstje staat airsoft4u vermeld, echter is die shop opgeheven en bestaat niet meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: chris93
hallo
ik ga beginnen met airsoft en heb al veel aan je tips gehad, m
nu had ik nog een vraagje want ik begin in me eentje zonder vrienden of iets. is het dan raar om in je eentje naar een skirm te gaan of moet je bij een team zitten?
 
hallo
ik ga beginnen met airsoft en heb al veel aan je tips gehad, m
nu had ik nog een vraagje want ik begin in me eentje zonder vrienden of iets. is het dan raar om in je eentje naar een skirm te gaan of moet je bij een team zitten?
In je eentje gaan is absoluut niet raar. Airsofters zijn over het algemeen vrij sociaal dus je hoeft niet bang te zijn dat je daar volkomen geïsoleerd rond loopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Claudio Loch
Alleen naar een skirm gaan is niet raar. Sterker nog: je zal totaal niet opvallen zolang je enig oog hebt op de rest van je team. Er zijn maar weinig teams/ vriendengroepen die een proper uniform hebben, dus iedereen heeft wat anders aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Claudio Loch
Ik heb een teching stukje toegevoegd. Als er mensen zijn met toevoegingen, schroom niet me te pmen of hier te posten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Claudio Loch
Ik was toevallig eens aan het kijken naar de forumpost met tech guides, maar jammer genoeg zijn 70-80% van de links of dood of gaan naar airsoftmechanics waar je niet meer op kan. Dus ondanks dat het een degelijke compilatie is, heeft het niet veel nut.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, ik zal even rondkijken of ik een gedegen vervanger kan vinden dan.
 
updates en aanpassingen gedaan op basis van opmerkingen. Heb je ook toevoegingen of opmerkingen, stuur ze naar mij!
 
Goed guide, erg handig om te kijken of je alles hebt of niet. Wel 1 vraag, als je gehit bent? Verschilt het dan per skirm doe je dit aangeeft? Ik hoorde wel een paar dingen over killrags maar is dit de norm? Zo ja, kan dit ook gewoon een felgekleurde doek zijn?
 
Goed guide, erg handig om te kijken of je alles hebt of niet. Wel 1 vraag, als je gehit bent? Verschilt het dan per skirm doe je dit aangeeft? Ik hoorde wel een paar dingen over killrags maar is dit de norm? Zo ja, kan dit ook gewoon een felgekleurde doek zijn?

Meesten hebben een veiligheidsvest hiervoor.
 
Kijk niet in de loop van je replica van dichtbij.

Ik zou zelfs nog meer zeggen, kijk niet in de loop zolang de loop nog in je replica steekt. Dit is waarschijnlijk overdreven van mij uit, maar toch belangrijk beginners advies. Ervaren airsofters/techers weten perfect wanneer hun barrel leeg is of course.



Ook zie ik dat je nergens de G&G combatmachines vermeld, toch ook zeker noemenswaardige beginner replicas!