Nieuwe serie

R

Robin2k7

Ja ik weet het films en series we worden op grote schaal vermaakt , maar dit genaamd : Shooter , een serie die vooral de snipers onder ons erg blij zal maken , in dit genre word er vaak rotzooi uitgebracht maar dit ...geweldig acteerwerk en de liefhebber van schietgerij ,vooral snipers worden op hun wenken bediend .

Beslist de moeite waard .

Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: TVDE en Jan
Onder andere op Netflix ;)

Overigens vond ik de gelijknamige film met Mark Wahlberg ook goed :)

Als ik zo de beschrijving op Netflix lees, lijkt het ook op het verhaal van de film :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Netflix ja en er zijn andere manieren om de serie te bekijken :rolleyes:
 
Ben er net zelf ook aan begonnen, heerlijk!

P.s. voor de mensen zonder Netflix.... je kan een account delen, dus als je met z'n 4en bent is het maar €3,- in de maand. Let er wel op dat je maximaal met 4 accounts tegelijk kan kijken, dus als je met b.v. met 4 gezinnen bent is dat 1 apparaat in het gezin. Uiteraard kan je wel gewoon op zoveel apparaten inloggen als je maar wil.

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Heb het seizoen al afgekeken:rolleyes: Erg leuke serie inderdaad!

Voor de mensen zonder netflix: google eens op Kodi met Exodus addon ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik heb de film shooter al een aantal keer gekeken en ben ook de serie gaan kijken. Alleen bij de eerste paar episodes zwaar gecringed .
omdat ze veel uit de film gebruiken maar niet zoals het in de film werd getoond, vond ik wel een beetje jammer.
 
Sow, lekere serie hoor. Inderdaad in het begin veel scènes uit de film maar in het verloop vol spanning zitten kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik heb de film shooter al een aantal keer gekeken en ben ook de serie gaan kijken. Alleen bij de eerste paar episodes zwaar gecringed .
omdat ze veel uit de film gebruiken maar niet zoals het in de film werd getoond, vond ik wel een beetje jammer.

Helemaal eens. Halverwege het seizoen maar gestopt ivm lopende band cringen :(.

De film was wel aardig, maar zowel serie als film kunnen bijlange na niet tippen aan het originele boek van Stephen Hunter; https://en.m.wikipedia.org/wiki/Point_of_Impact

Trouwens, de prequel https://en.m.wikipedia.org/wiki/Time_to_Hunt heeft een aantal brilliante sniper scenes in Vietnam... ik noem een impromptu starlight scope als flashhider :cool:
 
Nieuw seizoen van Shooter! Elke week een nieuwe aflevering op Netflux.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Je bent me net voor :p

Eerste twee afleveringen staan erop en waren naar mijn mening erg tof!

Helaas wordt seizoen 2 wel twee afleveringen korter dan gepland. Omdat "Bob-Lee" z'n been heeft gebroken kunnen de opnames van de laatste twee afleveringen niet worden afgemaakt :p
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM
Ik ben nog bezig met de oude serie black sails via kodi. Als ik hier mee klaar ben zal ik eens kijken of hij ook op kodi staat.

*black sails is piraten serie.
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Black sails staat volgens mij ook op netflix volledig.

Wat betreft shooter... Als je hem kijkt en niet refereert aan de film is het echt een goeie serie. Vond trouwens de film echt waardeloos vergeleken met het boek.
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
@Toothpick @Crumble als je black sails kijkt, dan is crossbones ook wel een optie. Helaas wel al na 1 seizoen gecancelled.

Laatst de eerste aflevering van Blood Drive gezien... toch geregeld met een WTF gebeurt er daar reaktie gezeten... anyways, trailer dekt aardig de lading...

@Crumble als je time to hunt gelezen hebt, dan is Pale Horse Coming van Stephen Hunter zeker een aanrader (hoofdrol voor Earl Swagger, inderdaad, de vader van Bob Lee)
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en Crumble