Reservisten en soldaten bij airsoft?

jelle roos

Member
13 aug 2018
18
7
Trophies
2
Goede middag mensjes,


Ik zit op dit moment in het traject om reservist te worden, en vroeg mij af of er ook reservisten/ soldaten zijn die airsoft spelen.

Zijn er ook andere mensen die in het traject zitten? Zo ja, moet je de 7e ook naar amsterdam?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Er zijn zeker veel airsofters die actief of actief zijn geweest in o.a Defensie op het veld te vinden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Doen ze nog keuren in A'dam? Ik dacht dat ze dat al verplaatst hadden.
Ik ben oudgediende dus kan je helaas geen info geven ook omdat ik eind '11 er uit gegaan ben.
 
Bagger. Wat voel ik me nu oud. Hoe het inmiddels gaat weet ik niet. Formeel ben ik nog steeds reservist (dipli en beroeps). Na 10 jaar de organisatie verlaten in 2003.
 
3 reorganisaties, verplichte functie wijziging waarin ik mijzelf niet thuis voelde, druk op het thuisfront (zat als laatste bij een parate eenheid die binnen 72 uur wereldwijd kon worden ingezet) en nog wat andere zaken waar ik me aan ergerde. Vooral de zogenaamde stoelendans en vriendjespolitiek kwamen mij de strot uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Goede middag mensjes,


Ik zit op dit moment in het traject om reservist te worden, en vroeg mij af of er ook reservisten/ soldaten zijn die airsoft spelen.

Zijn er ook andere mensen die in het traject zitten? Zo ja, moet je de 7e ook naar amsterdam?
Cool! Ik heb dit net voordat airsoft legaal werd ook heel serieus overwogen. Succes!
 
4 jaar gediend, daarna jaren lang bij de AVRM gezeten en ook nog een aantal jaren met de Natres opgetrokken.
Goeie tijden gehad, veel lol en zou het zo over doen

Gts Roy AKA Smitty
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Akita
Toch niet toevallig bij Thomas Bruining gezeten?

Zelf bij 45 Painfbat A-cie, 428 Infanterie Beveiligingscie, 130 Rayonverbindingscie, 1 (Ge/Nl) korps G4, 107 Radiocie, 132 Rayonverbindingscie en 2 Ciscie gezeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Toch niet toevallig bij Thomas Bruining gezeten?

Zelf bij 45 Painfbat A-cie, 428 Infanterie Beveiligingscie, 130 Rayonverbindingscie, 1 (Ge/Nl) korps G4, 107 Radiocie, 132 Rayonverbindingscie en 2 Ciscie gezeten.

Tijd periode??

Mvg Roy
 
Ikzelf van 93-6 tot 03-5. Fox van jullie team heeft ook bij 107 gezeten. Helaas kwam hij daar toen ik net naar 132 was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Ik iets eerder ;)
Opgekomen 84-6 en afgezwaaid 88-6 en op herhaling op 89-6 voor een maand.

Mvg Roy
 
Ouwe poep dus. :D

Ken ze nog ouder hoor ;)
Je bent zelf ook geen jong fris blaadje meer.
Je bent zo jong als je je voelt en ben nog steeds zo gek als een deur.
Speel nog steeds met autootjes en ook soldaatje :)
Reg nummer van jou begint waarschijnlijk met 75??

Mvg Roy AKA Smitty
 
Idd. 75. En aangaande jong fris blaadje: daarvoor hebben we tegenwoordig kunstblaadjes. :p

GEDC0004test.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Hi, ik zit op dit moment ook in het reservisten traject. Psychologische keuring al gehad en na mijn vakantie moet ik voor de medische en fysieke keuring.

Waar zit jij nu in het traject en welk natres bataljon ga je voor??
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter en Robin2k7
Hi, ik zit op dit moment ook in het reservisten traject. Psychologische keuring al gehad en na mijn vakantie moet ik voor de medische en fysieke keuring.

Waar zit jij nu in het traject en welk natres bataljon ga je voor??




Ben jammer genoeg afgekeurd bij de pysogologische keuring maar er is een onderzoek gestart. De vrouw wist niet eens waarvoor mensen kwamen solliciteren en zat mensen af te wijzen omdat ze niet op uitzending wilde. Zit nu samen met 1 van mijn vrienden geduldig af te wachten. Best wel spannend.


Als ik er door heen kom zal ik in het 30 Natres bataljon komen. Let's hope!