SCAR L Cybergun AEG

DoubleWood

New Member
27 mei 2023
2
0
Trophies
1
Hallo!

Ik ben sinds kort lid van de NABV en dus ook erg groen in de wereld van airsoft. Sinds kort ook eigenaar van mijn eerst replica, een FN Herstal SCAR L Cybergun (zie link)
Nu heb ik hem nog niet getest op een chrono, maar volgens de verkoper (Shogun) levert hij een kracht van 1,3J, oftewel teveel. Nu zit er een lichtere veer bijgeleverd, maar ik heb denk ik niet de technische skills om mijn gloednieuwe apparaat uit elkaar te schroeven. Dat risico durf ik niet te nemen.

Natuurlijk kan ik er mee terug gaan naar Shogun, maar Purmerend is niet precies bij mij om de hoek.
Woon zelf in Tilburg. Is er hier toevallig iemand die bij mij in de buurt woont die mij kan en wil helpen?

Of kan ik ergens een handleiding vinden waarmee ik zelf aan de slag kan? Alle hulp is welkom!

Bij voorbaat dank!

SCAR-L | FN Herstal | Cybergun | SHOGUN.NL
 

Bijlagen

  • SCARL.png
    137,3 KB · Weergaven: 37
Ik kan nergens vinden of de Herstal SCAR L Cybergun een 'Quick spring Change' systeem heeft (snel/makkelijk de veer wisselen). Denk het niet want dat wordt altijd als een verkoopargument gebruikt als het er in/op zit.
Zag wel dat er gebruik gemaakt wordt van de V2 gearbox. Op YouTube staan diverse filmkes over hoe je zo'n veer vervangt. (ik heb aan de hand daarvan al veren vervangen in V2 en V3 gearboxen). Weet niet hoe handig je bent.. het is (zeker als de gearbox open/dicht moet met de veer op zijn plek) k*t-werk...
 
Cybergun maakt zelf niks. Ze rebranden alleen.
De beste manier om bruikbare informatie te verkrijgen is er achterkomen wie de replica oorspronkelijk gemaakt heeft.
Dan op dat merk naar filmpjes van de replica gaan zoeken