WE hi capa 7 dragon meningen

KingCorrosiv

Member
5 nov 2019
8
4
Trophies
2
Dusssss, ik ga 15 februari mijn eerste skirm als NABV lid doen bij RSLairsoft in Assendelft. Voor die skirm gebruik ik gewoon wat basis spullen en een G&G raider L.
Na die skirm wil ik natuurlijk gaan kijken naar wat ik kan gaan doen met mijn raider en komen ook sidearms aan bod.
Nu zag ik de WE dragon 7 en die zag er wel heel bruut uit, maar ik hoor OF dat het een geweldige replica is, of dat je hem het beste in de fik kan steken en bij WE het kantoor in kan smijten. Nu ben ik benieuwd wat hier de meningen zijn en waarom jullie het een goede replica vinden of juist niet.
Voor referentie ik heb het over deze: https://www.shogun.nl/hi-capa-7-full-metal-dragon-black-gbb.html
Wat zijn verder nog goeie sidearms (Behalve de TM hi-capa, ik ben me ervan bewust dat dat indd een prachtreplica is).
 
Denk dat je er goed aan doet om eerst maar is te skirmen, je komt na je eerste skrim met eigen gear snel achter wat wel en niet werkt en wilt dan misschien eerst andere dingen vervangen of kopen. Als je Aeg Assault speelt heb je namelijk niet echt een sidearm nodig. Niet zo erg als je bijvoorbeeld Sniper/Dmr speelt.

Daarnaast moet je jezelf afvragen wat je van je sidearm verwacht, wil je dat hij echt effectief is op lange afstand, zit je volgens mij vaak aan hi-capa of iets dat ge-upgrade is met aftermarket parts. Wil je het meer als novelty side-arm, gewoon om side arm te hebben, stel ik voor om te kopen wat je mooi vindt.
 
Glocks zijn ook altijd mooie replica’s, zijn een aantal merken die mooie glock replica’s aanbieden.
Met TM kan je (bijna) niet fout zitten.
Tot slot zou ik persoonlijk wel voor een sidearm gaan die ootb goed is of goed te upgraden is. Anders heb je een sidearm meer voor de sier. Dat geld kan je dan, vooral als beginner, beter gebruiken om gear te halen of je main replica up te graden.